کاشی شکسته

کاشی شکسته


آیا می توان با کاشی شکسته ها فضاهای سبز را زیبا سازی نمود؟ انواع در روش های جدید کاشی شکسته و سرامیک معرق شیوه ای بسیار زیبا در طراحی فضاهای سبز و محوطه های باز می باشد.
تاریخچه کاشی شکسته و سرامیک کاری این موضوع را آشکار می کند که در هنرهای گذشته و سبک های معماری قدیمی بسیار از کاشی و سرامیک معرق و شکسته استفاده می شده است و در واقع این شیوه تزئین معماری از قدمت و اصالت بسیاری برخوردار است، ولی این هنر به نحوی امروزه جایگاه خود را در طراحی داخلی و زیباسازی فضاهای شهری و معماری منظر به تدریج پیدا می کند.
یکی از راه های استفاده از این هنر بهره گیری در محوطه باغ ها و پارک ها و فضا سازی محیطی می باشد. کاشی های شکسته به دلیل استحکام طبیعی که دارند و با شیوه اجرای صحیحی که ساخته می شوند از دوام زیادی نسبت به عوامل جوی و محیطی خواهند داشت و همین خصوصیت پایداری و دوام آن موجب شده در محیط های باز استفاده گردد.
به عنوان نمونه در طراحی باغ و پارک و فضای سبز سطوح بسیاری وجود دارد که می توان با این هنر ماندگار نمود، مانند سطوح پله ها و انواع کف سازی ها و تزیینات دیواری گوناگون با متنوع ترین طرح های زیبا یکی از کاربردهای کاشی شکسته می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *