تابلو سفال سنتی

نقاشی های سفالی مانند تابلو دکوراتیو سفالی توسط متر خریداری و فروخته می شوند و با توجه به شکل ظاهری و مواد به کار رفته در آنها قیمت گذاری می شوند. این مدل تابلو دکوراتیو سفالی همانطور که گفته شد نقش برجسته ای دارند اما بعضی اوقات به صورت صاف و یکنواخت تولید و ساخته می شوند که بستگی به سلیقه مردم دارد.

تامین کننده تابلو دکوراتیو سفالی

طرح متنوع تابلو دکوراتیو سفالی

طرح متنوع تابلو دکوراتیو سفالی

اگر از مکان های مهمی که بیشتر به چشم می آیند مانند هتل ها، مسافرخانه ها، مکان های توریستی، ورودی مجتمع ها و ساختمان ها و … بازدید کرده اید، احتمالاً با یک سری علائم زیبا روبرو شده اید. مواد این مدل از نقاشی ها عمدتا سفال های برجسته است که دارای رنگ قهوه ای طلایی است. نقاشی های گلی تزئینی از آثار هنری سنتی و مینیاتوری هستند.

برای خرید این محصول می توانید آن را از مراکز پخش عمده، قیمت تابلو سفال مناسب و در طرح های متنوع خریداری کنید. امروزه مردم از تابلوهای تزئینی سفالی برای تزئین خانه و محل کار خود استفاده می کنند. استفاده از این علامت یک هدف دارد، گاهی برای زیبایی و گاهی برای انتقال پیام یا مفهوم استفاده می شود. برخی از نقاشی های تزئینی سفالی دارای دو هدف زیبایی و پیام هستند. برای ساختن نقاشی های سفالی تزئینی از ابزارهای زیادی استفاده می شود که برخی از آنها عبارتند از: پارچه کاغذی، انواع رنگ و قلم، چوب، نخ فلزی، پولک روبان مروارید مصنوعی

قیمت صادراتی تابلو دکوراتیو سفالی

قیمت صادراتی تابلو دکوراتیو سفالی

تولید نقاشی های سفالی تزئینی به دلیل سابقه طولانی از بهترین کیفیت و تنوع طرح برخوردار است. در سال های اخیر محصولات این استان نیز از طریق فروشگاه ها و مراکز آنلاین ارائه می شود. این بزرگترین، قدیمی ترین و باتجربه ترین تولیدکننده انواع تابلو سفال در کشور است. تولید نقاشی های سفالی به همراه سفال، ترمه، مینا، ظروف مسی و … این منطقه را به اولین انتخاب خریداران تبدیل کرده است. گفتنی است علاوه بر این، تولید سفال در همدان و ایجاد نقاشی سفال در آن نیز رونق دارد. بنابراین باید از همدان قلب تولید سفال در کشور نام برد، زیرا هنرمندان این مناطق باعث رونق این صنعت در کشور شده اند.

تولید نقاشی های سفالی در تولید سنتی و دستی، متداول ترین روش ایجاد انواع مختلف نقاشی های سفالی است. با وجود گسترش فناوری، برخی از هنرمندان هنوز روش های دستی را برای تولید سفال انتخاب می کنند. برخی از ویژگی های ساخت تابلوهای سفال دست ساز در مقایسه با روش های مدرن عبارتند از: اجرای زیبا طرح روی زمین، کیفیت بی نظیر حکاکی و نقاشی با دست. امکان ایجاد آثار منحصر به فرد از تنوع در طرح های سنتی. همچنین دارای معایبی از جمله زمان آماده سازی طولانی و قیمت بالاتر است. به همین دلیل، بیشتر خریداران عمده ترجیح می دهند مدل های آماده را با روش های جدید ارائه دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *