صنایع دستی کاشی شکسته

صنایع دستی کاشی شکسته


آیا تا به حال نمونه های صنایع دستی ساخته شده با کاشی شکسته را دیده اید؟آیا امکان خرید این صنایع دستی به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟
اگر شما به شهرهایی که قطب صنایع دستی محسوب می شوند، سفر کرده باشید می بینید که هنرمندان بسیاری از وسایل کاربردی و ظروف را با تکنیک ها و مواد مختلف تولید کرده و در اختیار عموم مردم قرار می دهند.
استفاده از صنایع دستی و کاربرد در زندگی روزمره و یا جهت تزیین، هویتی عمیق و در عین حال لذتی به ما می دهد که ریشه در فرهنگ و خلق و خوی ایرانی ما دارد و به زندگی ما اصالت می دهد.
از جمله موارد صنایع دستی که رنگ و بوی امروزی گرفته است، تولید صنایع دستی با کاشی شکسته است. مواردی مانند ظروف، قاب آینه، ساعت، گلدان، تابلو، شمعدان و … که با تکنیک کاشی شکسته تولید می شوند.
سوال مهمی که مطرح می شود اینکه چگونه می توانیم طیف گسترده ای از این صنایع دستی را ببینیم و خریداری کنیم؟ شما می توانید به جای چرخیدن در فروشگاههای مختلف که در شهر پراکنده اند، به طور یکجا و بدون بیرون رفتن از منزل، مجموعه ی کاملی از صنایع دستی را در سایت خانه هنر ایرانی مشاهده کنید و از طریق همین سایت به شکل اینترنت خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *