کاشی شکسته

کاشی شکسته


چگونه می توان تابلو از کاشی شکسته روی ظروف درست کرد؟ فروش تابلو های کاشی شکسته آیا پر سود است؟ آیا می توان از هنر کاشی شکسته به درامد رسید؟ تابلو های کاشی شکسته بیشتر سود دارد یا کار روی سایر تکنیک های کاشی شکسته؟
طبیعتا کار با کاشی های شکسته بسیار جالب و زیباست. وجود متریال و مواد اولیه که به صورت رایگان نیز می توان به آن دست پیدا کرد کار با کاشی شکسته را بسیار آسان و گسترده کرده است. به طوری که روی تمامی اجسام مثل ظروف سفالی، شیشه ای، روی چوب و سایر مواد هنر کاشی شکسته جا گرفته است.
برای درست کردن تابلویی از کاشی شکسته روی ظروف مانند سایر روش ها و تکنیک ها از خرده های کاشی و موزاییک و شیشه استفاده می شود. اما بر روی چوب و ظروف از چسب چوب استفاده می شود. اما استفاده از سیمان و پودر سنگ و درست کردن دوغاب مرحله ی پایانی و جز لاینفک کار با کاشی شکسته است.
با وجود ارزان بودن متریال و مواد اولیه کاشی شکسته که کار را برای علاقه مندان این رشته ی هنری بسیار ممکن و آسان کرده اما خرید و فروش این تابلو های درست شده با کاشی شکسته بسیار پر سود بوده است.زیرا ارزش عمده ی این کار بر روی خلاقیت و نوع طرح تاکید دارد و البته مقیاس و اندازه و میزان وقت صرف شده هم بسیار مهم است.
کسب و کار در این زمینه ی هنری بسیار وسیع و گسترده است و ارزش های کار کاشی شکسته روی چوب، گلدان، دیوار و یا استخر متفاوت است. پس نمی توان به طور کلی و یا مطلق گفت که کدام تکنیک و یا متریال اولیه کار با کاشی شکسته سود بیشتری نسبت به هم دیگر دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *