سفال و سفالگری یک صنایع دستی بسیار قدیمی است که از دوران باستان و حتی می شود گفت که از زمان انسان های اولیه وجود دارد.
امروزه سفال ها بیشتر جنبه دکور و زیبایی دارند تا مصرف مانند، تابلو سفالی طرح کتیبه، همچنین این مدل تابلو های سفالی به عنوان یکی از جدیدترین طرح ها در بازار داخلی و یک محصول صادراتی شناخته می شوند.
برای آشنایی بیشتر با این تابلو ها با ما همراه شوید.

صادرات جدیدترین تابلو سفالی طرح کتیبه

ساخت جدیدترین تابلو سفالی طرح کتیبه

ساخت جدیدترین تابلو سفالی طرح کتیبه تابلو های سفالی می تواند انواع مختلفی داشته باشد که از نظر روش ساخت، از نظر اندازه، جنس، کیفیت، کارایی و خیلی از مسائل دیگر متفاوت باشد.
ما در این جا می خواهیم درباره چگونگی تولید تابلو سفالی طرح کتیبه و کاربرد های آن صحبت کنیم، برای اینکه بدانیم تابلو سفالی طرح کتیبه چیست؟ اول باید بفهمیم که کتیبه به چه معناست؟
به نوشته های روی خشت، سنگ، در لبه ساختمان یا گوشه های پارچه های خاص مانند پرده، سفره، پرچم؛ یا در صفحات یک کتاب کتیبه گفته می شود.
اما تابلو سفالی طرح کتیبه را آجرهای سفالی پخته می نامند که قبل از پخت با استفاده از ابزار سفالگری روی آن ها تراشیده و انواع نقوش و نوشته ها بر روی آن ایجاد می شود که یکی از روش های سفالگری است.
این تابلو ها به دو شکل ساخته می شوند، یکی از آن ها به صورت آجرهای کوچکی ساخته می شود که در کنار یکدیگر قرار گرفتهو یکی طرح زیبایی را شکل می دهد و نوع دیگر به شکل یک تکه نقاشی سفالی است که نقوش روی آن طراحی یا نوشته می شود.
کیفیت و زیبایی این دو نوع روش تفاوتی با یکدیگر ندارد و فقط به سلیقه شما بستگی دارد، که کدام یک از این روش را برای نصب در خانه یا محل کار خود انتخاب می کنید.
 می توان با رزینه کاری این تابلو ها را ضد آب کرد و پتینه کاری نیز قابل انجام می باشد، جنس خاک استفاده شده هر چه مرغوب تر باشد و هر چه زمان بیشتری در کوره قرار بگیرد استحکام بیشتری پیدا می کند.

فروشگاه با کیفیت ترین تابلو سفالی طرح کتیبه

فروشگاه با کیفیت ترین تابلو سفالی طرح کتیبه تمام مدل های تابلو های سفالی را در طرح های جدید در بازار ارائه می شود و می توان آن ها را بصورت آنلاین و حضوری تهیه کرد.
اما فروشگاه تابلو سفالی آنلاین یکی از بهترین راهکار ها برای خرید و فروش تابلو سفالی طرح کتیبه می باشد.

زیرا فواید بسیاری دارد مانند:

  • در وقت و زمان صرفه جویی می شود
  • صرفه جویی در هزینه
  • امکان مشاهده طرح های مختلف
  • پرداخت آنلاین
  • خرید با اطمینان و آگاهی 
  • توضیحات کاملی از محصول ارائه می دهد
  • تحویل در محل شما

آنها همچنین بسته به نوع طراحی، در میادین و پارک ها و باغ ها، در خانه، محل کار کاربردهای مختلفی دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *