تابلو گل سفال قطعه ای زیبا از هنر سفالگری بر روی خشت ها می باشد. انواع مدلهای مختلف گل را با استفاده از خاک و آب بر روی خشت ها قرار می دهند تا تابلو سفالها شکل بگیرند. عرضه ویژه تابلو گل سفال در سراسر ایران با شیوه های مختلفی صورت می پذیرد. امید است، بازار صادرات خوبی در این زمینه داشته باشیم.

عرضه ویژه تابلو گل سفال در سراسر ایران

تابلو گل سفال دیواری کوچک

تابلو گل سفال دیواری کوچک تابلو گل سفال دیواری در واقع همان تابلوهای سفالی را گویند. گروههای سفالگری طی سالها به این نتیجه رسیدند که می توانند یک وسیله دیگری از جنس سفال به هنر خود اضافه کنند. هنر سفال با طراحی سنتی و مدرن که مبنای کار آنها نمایش سنت و تاریخ ایران است.

پیاده سازی طرحهای سنتی تابلو گل سفال دیواری در خانه های امروزی و مدرن، خلق سبکی بی نظیر را برای فضای مورد استفاده آنها فراهم می آورد. این مجموعه اسطوره و آیین ما در طول تاریخ ذکر می شود. رس، آب و قاب چوبی در کنار هم ترکیبی زیبا از سبک کلاسیک و تجمل را بوجود می آورند. تابلوهای چند تیکه ای که نشاط و شادی را به همراه دارند.

انتخاب نوع تابلو سفالی  مناسب جهت نصب تابلو در خانه شما گویای فرهنگ بی نظیر ما خواهد بود. اما تابلو سفال شیک با این وجود فضای نمایش خانه شما را از لحاظ زیبایی دو چندان می کند. شکل مربعی این تابلوها گزینه ای است که می تواند یک ریتم و سبک خوب را بیافریند.

انواع کتیبه سفالی، تابلو پازلی و نقش برجسته گویای هنر دست سفالگران ایرانی است که با زیباترین شکل برای ما خودنمایی می کنند. با همه اینها چیزی که در آخر به نظر می رسد، این است که نقطه وصل تمامی تابلوهای سفالی همین هنر دست ایرانیان است.

توزیع انواع تابلو گل سفال شیک

توزیع انواع تابلو گل سفال شیک مقاومت در برابر گرما، کیفیت بالا، طرحهای مینیاتوری، تایید وزارت بهداشت و خیل زیادی از گزینه های مهم که برای فروش تابلو سفال شیک مهم هست را تابلو سفالها یک جا دارند. داشتن ویژگیهای لازم برای فروش از مهمترین دلایل فروش بهتر و بیشتر خواهد بود.

هنر ساخت دست بشر که برای مشتریان بسیار با ارزش به شمار می رود. قالب گیری دستی این تابلوها، عرضه این محصول را بسیار پر رونق نمایش می دهند. برای خرید این تابلوها راههای گوناگونی وجود دارد تا به شما در خریدتان کمک کند.

عرضه تابلو سفال در وب سایتهای اینترنتی به همراه آموزش ساخت آنها و بررسی خصوصیات آنها صورت می پذیرد. آنها با ترکیب آب و خاک رس طرح می آفرینند تابه تابلو خود برسند. وجود رنگهای متفاوت و طرحهای مختلف بازار این تابلوها را داغ تر خواهد کرد. مدلهای بی شماری از این تابلوها را در این وب سایتها می توان یافت.

اما نمایندگی های این تابلو سفالها شیوه دیگری را برای توزیع آنها در نظر می گیرند. تبلیغات رسانه ای این نمایندگیها میزان فروش آنها را دو چندان کرده است. نقش بازاریاب ها در این بین هم بسیار عالی دیده می شود. آنها با شیوایی سخن خود توانسته اند حرکتی نو در جهت فروش خوب داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *