عمده فروشی تابلو سفالی اغلب در کدام شهرهای ایران فعالیت دارند؟ آیا برای خرید تابلو طرح هخامنشی نیاز به مراجعه مستقیم به مراکز تولیدی خواهید داشت؟

تابلو سفالی به علت تنوع بسیار زیاد در طرح جزء انتخاب های اول طرفداران هنرهای سنتی ایران است. تابلوهایی که تلفیقی از هنر نقاشی، معماری، سفالگری و حتی مینیاتور است.
در این میان چگونگی عرضه و فروش انواع تابلو با طرح های سنتی و مدرن نیز اهمیت ویژه ای دارد. مراکز و عمده فروشی هایی به صورت مستقیم در زمینه فروش این تابلوها فعالیت دارند. تابلوهای بزرگ با طرح هخامنشی، آهو و … که به برای محیط های عمومی به کار گرفته می شوند در این عمده فروشی ها عرضه می شوند.

عمده فروشی تابلو سفالی

مرکز فروش تابلو سفالی

فروشگاه های کوچک و بزرگ متعددی در این زمینه فعالیت دارند که شناخت آنها خالی از لطف نیست. قابل ذکر است که بزرگترین و جدیدترین تابلوهای سفالی در استان هایی مانند اصفهان، همدان و یزد ساخته می شوند.
هر چند امروزه با بهره گیری از دانش روز و کامپیوتر، ساخت تابلوهای سفالی آسان و گسترش چشمگیری یافته است. فروشگاه هایی که به صورت عمده فروشی در زمینه ساخت و عرضه مستقیم انواع تابلوهای سفالی فعالیت دارند عبارتند از:

  • تولید کنندگان سنتی و دستی تابلو
  • مراکز پخش عمده تابلوهای سفالی
  • هنرمندان سنتی
  • گالری های هنری
  • کارگاه های تولیدی کوچک
  • فروشگاه های اینترنتی
  • شرکت های صادر کننده تابلو سفالی

گفتنی است که امروزه برخی تابلوهای سفالی ساخت کشور چین نیز در بازار قابل تهیه هستند که دارای تنوع بالا اما کیفیت پایین می باشند.

عمده فروشی تابلو سفالی

خرید تابلو سفالی هخامنشی

اگر قصد خرید انواع تابلو سفالی با طرح هخامنشی در سایز و اندازه کوچک دارید، برای این منظور مشکلی نخواهید داشت. تمامی گالری های فعال در شهرهای مختلف، عرضه کننده این مدل تابلوهای سفالی می باشند. در این میان برای سفارش ساخت و نصب تابلوهای کتیبه ای و پازلی با اندازه های بزرگ باید مرکز و تولیدی مناسبی را انتخاب کنید.
این مدل تابلوها اغلب به صورت سفارشی ساخته و آماده می شوند. بنابراین باید گفت که کارگاه های تولیدی یا مراکز عمده فروشی تابلوهای سفالی بهترین انتخاب خواهند بود. خرید این مدل تابلوها با قیمت و نرخ مناسب همراه با کیفیت ساخت و تضمین ماندگاری، تنها از این روش امکان پذیر است.

عمده فروشی تابلو سفالی

بازار عمده فروشی تابلو سفالی ارزان

بازارهای سنتی همدان و اصفهان، انتخاب هوشمندانه ای برای خرید تابلوهای سفالی به صورت عمده است. گفتنی است که طی سالهای اخیر بازارهای آنلاین و اینترنتی به بزرگترین عمده فروشی تابلو سفالی بدل شده اند.
عدم نیاز به مراجعه حضوری در کارگاه ها و سفارش مستقیم با کمترین هزینه از جمله مزایای خرید تابلوها از این بازارها هستند. توجه داشته باشید که انتخاب تابلو طرح هخامنشی باید برای محیط مناسب باشد زیرا این مدل طرح اغلب در سایزهای بزرگ ساخته و اجرا می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!