امروزه فروشنده تابلو سفالی پتینه طرح گل در تلاش است تا یکی از جذاب ترین محصولات تزئینی را با عالی ترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش برساند که این تابلو دارای نقش و نگارهای زیبا می باشد و قابلیت نصب روی دیوار را دارد که می تواند زیبایی خاصی را به محل زندگی افراد بدهد.

فروشنده اصلی تابلو سفالی پتینه طرح گل

خصوصیات اصلی تابلو سفالی پتینه

خصوصیات اصلی تابلو سفالی پتینه

در حال حاضر تابلو سفالی پتینه جزو هنرهای مدرن و بسیار شیک و لوکس در ایران به شمار می آید که دارای طرح ها و نقش و نگار و رنگ های متنوع بسیار گسترده بوده که اغلب بر روی سفال، شیشه و یا چوب به کار برده می شوند که طرح های روی آن به صورت برجسته و زنده به چشم می خورند.

از مهم ترین خصوصیات اصلی تابلو سفالی پتینه علاوه بر کیفیت آن دارای زیبایی و جذابیت خاص، بسیار شیک و لوکس، از مواد اولیه ارگانیک در ساختار آن استفاده شده، برای ایجاد طرح بر روی اینگونه از سفال از خمیر مخصوص و نیز رنگ روغنی استفاده می شود، دارای نقش های بر جسته می باشد.

همچنین در انواع مدل های متنوع دارای طرح هایی به سبک کلاسیک، مدرن، سنتی و فانتزی ساخته می شوند، تک رنگ هستند، طرح های کتیبه ای، هخامنشی، نقش برجسته از طرح های بسیار پرکاربرد و پرفروش می باشند که اغلب در هتل ها، منازل، نمایشگاه ها و غیره استفاده می شوند که دارای زیبایی و جذابیت خاص بوده و نیز با دیدن این نوع از تابلوها چشم هر بیننده ای را به خود می نوازد.

تابلوهای سفالی پتینه کار اصفهان بوده که این کار بر روی سفال از قدمت تاریخی زیادی برخوردار بوده و نیز بسیار پر رونق و پرفروش که به صورت دو بعدی و سه بعدی که نمای آن از پتینه استفاده شده و از جنس سفال و طرح تابلو سفالی شیک بوده که بسیار زیبا و حائز اهمیت برای فروشندگان و خریداران می باشند. در بازار با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به فروش می رسند.

جدیدترین نرخ تابلو سفالی پتینه در بازار

جدیدترین نرخ تابلو سفالی پتینه در بازار

امروزه بازارهای زیادی در این زمینه از رونق و پیشرفت اقتصادی برخوردار بوده که انواع تابلوهای سفالی را در انواع مدل های گوناگون، طرح و رنگ، نقش و نگار برجسته، به صورت سنتی، مدرن و سایر طرح ها با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می دارند که دارای مشتریان خاص خود می باشند.

تابلوهای سفالی پتینه با طرح های شیک و زیبا و گل بر جسته زیباتر می شود که بسته به سلیقه افراد با کیفیت عالی تولید و نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نرخ تابلو سفالی پتینه، در بازار ایران بسته به عوامل مختلف گوناگون است. در بین انواع طرح ها سبک های مدرن نسبت به سبک های سنتی پر طرفدار تر و از قیمت پایین تری برخوردار است که بر اساس  نوع کیفیت، نوع برند و شرکت سازنده، عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی، نحوه تولید و توزیع و غیره تعیین می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *