یکی از شاخص ترین آثار هنری تابلو است که متشکل از متریال متعددی بوده که اگر بخواهیم یکی از پرطرفدارترین نوع آن را نام ببریم، می توان به تابلو سفالی اشاره کرد. این محصول در مدل های متنوعی به فروش می رسد که تابلو سفالی خاکاب از جمله‌ی آنهاست. این اثر هنری زیبا که در طرح های متنوعی به نمایش درآمده، در اصل به صورت برجسته بوده و از این رو قشنگی بیشتری را جلوی چشم بیننده ظاهر می نمایند.

فروش تابلو سفالی خاکاب برجسته

جدیدترین مدل های تابلو سفالی خاکاب

جدیدترین مدل های تابلو سفالی خاکاب تابلوهای سفالی یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین تابلوهایی هستند که وجود داشته و پیشتاز بر تابلوهای مدرن امروزی می باشند، البته این تابلوها از شکل ساده و قدیمی خود درآمده و حالا با طرح های جدید و بروز نیز عجین گشته اند و لذا زیبایی شان نسبت به گذشته، چند پله بالاتر قرار گرفته است.

در قسمت اول گفتیم که یکی از بهترین تابلوهای سفالی که نمایی دلنشین را به رخ کشیده و طرفداران زیادی را در کشور ما و حتی در بازارهای جهانی پیدا کرده، تابلو سفالی خاکاب می باشد که به دلیل خلق به دست هنرمندان گالری خاکاب همدان، این نام را گرفته و با همان عنوان به فروش می رسد.

در واقع تابلو خاکاب از خاستگاه اصلی سفال یعنی همدان برخاسته و از همین رو در برگیرنده کیفیت و زیبایی فراوانی می باشد.
در ادامه باید گفت که از این تابلوی تماشایی و دلنشین، جدیدترین مدل ها ارائه گشته که تابلو برجسته سفالی یکی از آنهاست که تصاویر را به صورت برجسته نشان داده و در مقایسه با تابلوهای ساده سفالی، برتر واقع شده است.

همچنین اگر بخواهیم به برخی از طرح های موجود در تابلو سفالی برجسته خاکاب اشاره کنیم، شامل موارد زیر خواهند شد:

  • تابلو برجسته طرح ماهی و دریا
  • تابلو برجسته طرح جغد عاشق
  • تابلو طرح پرنده و گل

واردات مرغوبترین تابلو سفالی خاکاب

واردات مرغوبترین تابلو سفالی خاکاب تابلو سفالی خاکاب که متعلق به هنرمندان همدانی بوده و از اصالت و قدمتی زیاد برخوردار می باشد، نه تنها در بین ایرانیان، بلکه در بازار کشورهای دیگر نیز با اوج محبوبیت مواجه شده است، به طوری که بسیاری از خریداران قید تابلوهای هنری دیگر را زده و تنها این محصول، انتخاب اول و آخرشان می باشد.

اما از جمله کشورهایی که اقدام به واردات تابلو سفالی خاکاب درجه یک ایرانی کرده اند، اغلب از بین کشورهای همسایه ایران اند که با توجه به پی بردن زیبایی های ممتاز مرغوبترین تابلو سفالی یعنی تابلو خاکاب، به زمره مشتریان دائمی آن پیوسته و از مشتریان صادارتی همیشگی این محصول فاخر ایرانی به شمار می آیند.

حال دو مورد از پرفروش ترین تابلوهای خاکاب که از ابعاد متفاوتی تشکیل یافته اند را نام خواهیم برد:

  • تابلو خاکاب با ابعاد 17*18*28
  • تابلو با ابعاد 2*23*37

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *