تابلو سفال عمده، تابلوهای ساخته شده از سفال هستند که برای طراحی دکوراسیون اماکن مختلف از آن ها استفاده می شود،  معمولا این تابلوها در تولیدی ها به صورت عمده عرضه می گردد. صنعت سفال و سفالگری، هنری اصیل و باستانی ایرانی است که امروزه با ذوق و هنر فرزندان ایران زمین آمیخته شده و باعث خلق آثاری زیبا و خارق العاده شده است. ناگفته نماند تاکنون نیز این تابلوها در طرح های سنتی و مدرن تولید می شود.

فروش تابلو سفال عمده برجسته طرح آهو

نحوه نگهداری از تابلو سفال برجسته

نحوه نگهداری از تابلو سفال برجسته نقش برجسته، هنری است که ریشه در تاریخ باستانی این مرز و بوم دارد و یکی از تکنیک های بسیار زیبا و پرطرفدار است که برای طرح دادن به سفال های ساده به کار برده می شود. محصول استفاده از این نوع روش، تابلوی بسیار زیبا و دلنشین می شود. در این شیوه نقش های برجسته ابتدا روی سفال حکاکی و پس از آماده شده به روی سفال نصب می شود. قسمت های اضافه شده یا حذف شده از سفال موجب زیبایی و چشم نوازی سفال می شود.

محصول ترکیب دو هنر سفالگری و مینیاتوری، تابلو سفال کلاسیک یا مدرن بوجود می آید.

روش نگهداری از تابلو سفال های نقش برجسته به این صورت است که پس از اینکه خشت ها آماده شد آن ها را از روی کلاف خارج می کنند و روی زمین که روزنامه یا گونی کنفی پوشانده شده قرار میدهند تا آب موجود در سفال ها تبخیر شده و مقداری سفت شوند و برای کنده کاری آماده شوند. باید دقت داشته باشید که خشت ها بیش از اندازه خشک نشوند زیرا خشکی زیاد باعث ترک خوردگی خشت ها می شود.

فروشنده تابلو سفال عمده کلاسیک

فروشنده تابلو سفال عمده کلاسیک تابلو سفال نقش برجسته یکی از بهترین وسایل زیبا سازی محیط است. از تابلوهای برجسته های قدیمی به این نتیجه می رسیم که بزرگان ایرانی هم برای زینت دادن منازلشان از تابلوهای سفالی نقش برجسته استفاده می کردند. وجود این نوع تابلوها نشان از آن دارد که مردم در قرون مختلف با هم،هم نظر بوده و نوعی ارتباط میان مردم را می رساند.

سفال های کلاسیک و تابلوهای نقش برجسته را از گالری های هنری تهیه کنید، وجود آنها در منزل علاوه بر زیبایی باعث تقویت روحیه نیز می شود. در گذشته از این نوع طراحی برای ظروف استفاده میشد ولی امروزه در خلق تابلوهای زیبا به کار می رود.

فروشنده تابلو سفال با استفاده از بکارگیری تکنولوژی، از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی دستاوردهای خود را به فروش می رساند. استفاده از روش غیر حضوری یکی از بهترین راه های دسترسی به مرغوب ترین کارها علی الخصوص وسایل هنری میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *