فروش فوری تابلو سفال برجسته طرح حافظ با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. تابلو سفال نقش برجسته یکی محصولات دکوری و تزییتی می باشد. نقش برجسته به وسیله خشت های گل پخته شده تهیه می شود به همین دلیل استحکام و دوام بالایی دارد.

فروش فوری تابلو سفال برجسته طرح حافظ

محبوب ترین طرح های تابلو سفال برجسته

محبوب ترین طرح های تابلو سفال برجسته

محبوب ترین طرح های تابلو سفال برجسته شامل گزینه های زیر می شوند:

  • طرح های چهره 
  • طرح های سنتی
  • سبک های مینیاتوری و کتیبه دار
  • طرح گل

برای تولید نقش برجسته سفال ابتدا باید طرح مورد نظر آماده شود. سپس طرح مورد نظر را روی سفال ایجاد می کنند در این جا ممکن است با توجه به طرح روی سفال گل اضافه یا برداشته شود. در مرحله بعد طرح نقش برجسته سفالی را باید بگذارند تا کاملا خشک شود. سپس نقش برجسته سفال که خشک شده را در دمای مناسب می گذارند و اقدام به پختن آن می کنند. در واقع پختن آن باعث می شود استحکام و دوام نقش برجسته سفال افزایش یابد.

بعد از این که نقش برجسته سفال پخته شد می توانید آن را روی قاب نصب کنید. شما با استفاده از این تابلو ها می توانید منزل و یا محل کار خود را زیبا و دلنشین کنیم.

در ساخت نقش برجسته سفال از خاک رس با کیفیتی استفاده می شود. چون کیفیت خاک رس نقش مهمی روی استحکام محصول دارد. علاوه بر این در ساخت نقش برجسته سفال از رزین هم استفاده می شود که این باعث شده استحکام آن چندین برابر شود. همچنین رزین باعث شده این محصولات خاصیت ضد آب هم پیدا کنند.

برای رنگ آمیزی این نوع محصول از رزین های مخصوصی استفاده می شود که به آن پتینه کاری می گویند. در این جا لازم است به این نکته توجه کنیم که قبل از رنگ آمیزی باید با سمباده مواد اضافی که روی نقش برجسته سفال وجود دارد برداشته شود.

تابلو های نقش برجسته سفال از زیباترین محصولات این هنر زیبا می باشند که می توانند منزل ما را زیبا و شیک کنند. چون این تابلو ها علاوه بر زیبایی استحکام و دوام بالایی دارند و می توان در فضاهای باز هم از آن ها استفاده کرد.

عرضه کنندگان تابلو سفال برجسته طرح گل

عرضه کنندگان تابلو سفال برجسته طرح گل

عرضه کنندگان تابلو سفال برجسته طرح گل تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرند تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند. اگر به دنبال زیباترین و باکیفیت ترین محصول دکوری برای منزل خود هستید به شما توصیه می کنیم حتما به سراغ این نوع محصولات بروید چون واقعا می توانند زیبایی منزل را چندین برابر کنند و شما می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید.

طرح تابلو سفال متنوع می باشد به خاطر همین عرضه تابلو سفال در طرح و مدل های مختلفی انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *