کتیبه های سفالی یکی از وسایل تزئینی بسیار شیک و لاکچری هستند که امروزه بسیار مورد توجه بوده و برای دکوراسیون فضاهای مختلف از آنها بسیار بهره می برند، می توانید برای خرید مدرن ترین و زیباترین کتیبه سفالی نقش برجسته با کیفیت فوق العاده و ارزان ترین قیمت ها اقدام نمایید.

قیمت ارزانترین کتیبه سفالی نقش برجسته

مشخصات جدیدترین کتیبه سفالی نقش برجسته

مشخصات جدیدترین کتیبه سفالی نقش برجسته از جمله مشخصات جدیدترین کتیبه سفالی نقش برجسته می توان به موارد بسیاری اشاره کرد، این کتیبه های جدید تنوع بسیار فراوانی از نظر طرح و نقش، رنگ، اندازه و سایز و دیگر خصوصیات دارند که باعث شده برای مکان های مختلف و دکوراسیون های متنوع بسیار به کار برده شوند، جذابیت این کتیبه ها چشمگیر بوده و زیبایی و جلوه خاصی به مکان مورد نظر می دهند.

یک نوع از این کتیبه ها به صورت ساده و یک تیکه است که نقش و طرح های مختلف روی آن حک می شود، نوع دیگر نیز از کاشی هایی کوچک تشکیل شده که در کنار همدیگر قرار گرفته و طرح هایی بسیار زیبا را به وجود می آورند، اگر از نظر زیبایی و کیفیت بخواهیم این دو را با هم مقایسه کنیم نتیجه می گیریم که هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و بستگی به سلیقه خریدار و مشتری دارد. 

این تابلوها چنان تنوعی دارند که دست خریداران مختلف با سلیقه های گوناگون برای تهیه این تابلوها باز است، این کتیبه ها ممکن است با طراحی های اصیل ایرانی و به صورت کلاسیک یا مدرن باشند و همچنین ممکن است روی آن ها خوشنویسی های زیبا و آیات مقدس قرآن کریم حک شده باشد، تنوع رنگ این کتیبه ها نیز فراوان می باشد. 

سایز این تابلوها نیز متفاوت بوده و به صورت کوچک و مینیاتوری تا سایزهای بزرگ عرضه می شوند، استفاده از این تابلوها امروزه بسیار زیاد و فراگیر شده است، این تابلوها علاوه بر شیک و لاکچری بودن ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی داشته و با قیمت های پایین و ارزان به فروش می رسند.

شرکت توزیع کتیبه سفالی نقش برجسته

شرکت توزیع کتیبه سفالی نقش برجسته شرکت توزیع کتیبه سفالی نقش برجسته محصول را با کیفیت بسیار بالا و در مدل، رنگ و سایزهای مختلف به خریداران و مشتریان عرضه کرده که با مراجعه به این مرکز می توان محصول را در اندازه های متنوع و با پایین ترین نرخ ها خریداری کرد.

با خرید از طریق شرکت کتیبه سفالی می توان ضمن مشاهده تنوع کالا و مشاهده جدیدترین و به روزترین محصولات بهترین مدل مورد نظر را با درجه کیفی بالا و قیمت های بسیار مناسب و ارزان خریداری کرد، خرید از این طریق بسیار عالی و تضمین شده بوده و در هزینه ها نیز بسیار صرفه جویی می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *