کاشی شکسته

کاشی شکسته


از آنجا که انواع هنر و اجرای کارها با کاشی شکسته بسیار ارزشمند می باشد، آشنایی با اصول آن می تواند عاملی برای درآمد زایی نیز به شمار رود.
هنر کاشی معرق و کاشی شکسته از جمله هنرهایی است که می توان در آن به درآمدزایی و اشتغال خانگی فکر کرد. بسیاری از ابزار و آثار هنری که با این سبک ساخته و پرداخته می شوند جنبه تزیینی و عملکردی دارد از جمله قاب عکس ها، میزهای تزیینی دور آینه، انواع ظروف، دیوارپوش ها و …. نمونه هایی از این هنر هستند.
اگر تصمیم به داشتن مهارت در این هنر دارید در آغاز باید ابزار و مواد اولیه آن را تأمین کنید، یکی از اولین مراحل آن ذخیره کردن متریال های آن به مقدار کافی و در ابعاد مناسب و مختلف است. کاشی ها را خرد کرده و به تفکیک اندازه، طرح و رنگ تقسیم و نگهداری کنید.

ابزار کاشی شکسته

البته مواد اولیه این هنر متنوع می باشد از جمله انواع کاشی، سرامیک، شیشه های رنگی آینه ای و سایر متریال های مشابه را نیز باید مد نظر قرار داد. البته رعایت نکات لازم در تهیه و شکستن این متریال ها بسیار ضروری است. استفاده از عینک ایمنی و دستکش مخصوص هم بهتر خواهد بود. در همین سایت، توضیحی اجمالی در رابطه با آموزش کاشی شکسته و تزیین برخی وسایل آورده ایم که می توانید به آن صفحه مراجعه فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *