خاک و آب از عناصر بسیار مهم در تشکیل کائنات بوده و همواره مورد توجه بشر قرار گرفته است، انسان از سال‌های بسیار دور کار سفال گری را انجام می‌داده و دوران قدیم اکثر ظروف بشر را ظرف های سفالی تشکیل می‌داد. با گذشت زمان هنر سفالگری به دکوراتیو نیز راه پیدا کرد و امروزه شاهد هنرنمایی های بسیاری با سفال هستیم تابلو سفال برجسته پازلی یکی از انواع این هنرنمایی ها با سفال بوده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.مرکز توزیع تابلو سفال برجسته پازلی

ویژگی بارز تابلو سفال برجسته پازلی

ویژگی بارز تابلو سفال برجسته پازلی تابلو های سفال که در دسته دکوراتیو جایگذاری شده اند بسیار نفیس بوده و از زیبایی چشم گیری برخوردار است، تابلو سفال برجسته پازلی برای اینکه بتواند رضایت فردی را جلب کند باید دارای ویژگی هایی باشد از مهم ترین این ویژگی ها داشتن یک خاک مناسب است. خاک رس از مهم ترین خاک ها در تولید انواع تابلو های سفالی ست، خاک رس سرشار از آهن است و در ترکیب با مقادیر معین آب به یک گل منسجم تبدیل می‌شود که می‌توان با آن انواع اشکال مختلف را درست کرد.

تابلو های سفالی برجسته و پازلی انواع مختلفی دارند، این تابلو ها به دست دستان هنرمند سفالگران ساخته و پرداخته‌ می‌شوند، برای داشتن یک تابلو سفالی مرغوب باید گل منسجم و مرغوبی موجود باشد تا تابلو پس از شکل دادن ترک خورده نباشد و ظاهر نامناسبی نداشته باشد.

تابلو های پازلی سفالی در چند قطعه درست شده و بعد روی کار در کنار هم قرار می‌گیرند، واضح است که هرچه تعداد قطعات و طرافت کار بالاتر باشد، تابلو نفیس تر بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. یک تابلو سفالی باید عاری از هرگونه ترک و شکستگی بوده و تکه های آن به راحتی جدا نشده و نشکنند.تابلوها باید به خوبی در کوره پخته شده و محکم نصب شوند و رنگ آمیزی آنها نیز دقیق و بدون نقض انجام‌ شود. این تابلو ها برای دکور منزل شما یک پیشنهاد ایده آل است شما میتوانید از آنها برای نصب روی دیوار پذیرایی، اتاق خواب و حتی اتاق محل کار خود استفاده کنید.

تولیدکننده تابلو سفال برجسته پازلی صادراتی

تولیدکننده تابلو سفال برجسته پازلی صادراتی انواع تابلو سفال و تولید تابلو سفال در سفالگری های سراسر کشور انجام می‌شود، شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها تابلو های برجسته و پازلی را در ابعاد مختلف و مدل های مطابق سلیقه خود خریداری کرده و از استفاده انها در فضای منزل یا محل کار خود نهایت لذت را ببرید. این تابلو ها در شکل های ساده و یا پیچیده با ظرافت بالا تولید شده و شما میتوانید هرکدام از آنها را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *