منظور از تابلوهای ساخته شده با کاشی شکسته چیست؟ انواعی از بهترین های آن ها را می توانید از طریق این صفحه خریداری نمایید.
امروزه هنر کاشی شکسته در طراحی معماری به عنوان شیوه ای که بسیار با آن می توان انواع طرح های هنری را به صورت تابلوهای زیبای بصری، استفاده نمود و با ساختاری متفاوت و از جنس خود مصالح ساختمانی تابلوهای سرامیکی نفیس ساخت و به زیبایی فضای داخلی بسیار افزود، ساختن تابلوی هنری با استفاده از کاشی شکسته در معماری مدرن بسیار رایج می باشد و البته این نوع تابلوها بر خلاف کاشی های دیواری قابلیت جابجایی و نصب در فضاهای متنوع دارند به عبارتی طرحی که مد نظر هنرمند می باشد روی یک صفحه ای که ترجیحاً چوبی باشد نصب می گردد و سپس این تابلو هنری به صورت زیبایی در محل مورد نظر خود نصب می گردد.
این شیوه تابلو سازی شباهت بسیاری به هنر معرق کاری خواهد داشت و باید قطعات کاشی شکسته را به فرم خاصی که مطابق طرح باشد برش داد و البته این کار به شیوه های مختلفی می توان انجام گیرد ولی به وسیله ی انبر به سهولت انجام پذیر است.
در این شیوه هر قطعه کاشی شکسته به صورت پازل در محل مناسب خود قرار خواهد گرفت و در مجموع همه مراحل کاشی شکسته به صورت بی کم و کاست در این تابلوها تکرار خواهد شد و تفاوت عمده آن دقت زیاد در انتخاب قطعات کاشی و انتخاب محل قرار گیری آن ها طبق طرح خواهد بود. در این شیوه هنری باید به طیف وسیعی از انواع رنگ های مختلف کاشی دسترسی داشته باشید تا هنگام انتخاب آن ها به مشکل برخورد نکنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *