سايت خريد تابلو سفال فرشته

سايت خريد تابلو سفال فرشته ، بسيار اند. براى اطمينان از محصول هنرى كه خريد مى كنيد و براى اطمينان به قيمت اين تابلو ها از فروشگاه هاى معتبر خريد كنيد.

انواع تابلو ها

سايت خريد تابلو سفال فرشته

تابلو ها يكى از مهم ترين ابزار موجود در زندگى انسان هستند. تابلو ها در كل دو هدف مى توانند داشته باشند. يكى از آن ها زيبايى و ديگرى بيان مفهومى است كه در قالب نوشته يا تصوير بر روى تابلو ها به نمايش گذاشته مى شود.

به همين دليل هر تابلو با هر محتوا و هدفى در جاى مناسب خودش قرار مى گيرد. تابلو ها با متريال هاى متفاوتى ساخته مى شوند كه نمونه هايى از آن ها را مشاهده مى كنيد:

سفال
پارچه
کاغذ
انواع رنگ و قلم
چوب
فلز
نخ، پولک، ملیله
روبان
مروارید مصنوعی
کاشی شکسته
شیشه و آینه

اما خب سفال يكى از راحت ترين و زيبا ترين متريالى است كه مى توان از آن براى ايجاد يك تابلو، كتيبه و ظروف مختلف استفاده نمود.

سبك تابلو سفال فرشته

تابلو هاى سفالى داراى طرح ها و نقش هاى بسيار متنوعى هستند، كه به سه دسته ى كلى هخامنشى، مدرن و مينياتورى تقسيم مى شوند.

نمونه اى از سبك طراحى مينياتورى تابلو سفال فرشته است كه به صورت نقش برجسته اجرا مى شود. جالب است بدانيد كه همين تابلو فرشته هم انواع متفاوتى دارد.

براى مثال در تابلو شكل و شمايل فرشته با ديگر تابلو ها متفاوت است، يا در بعضى تابلو ها فرشته تنها و در بعضى با عنصر ديگرى تلفيق شده است.

تابلو هاى سفالى فرشته سنتى و اصيل است، در عين حال زيبايى و جذابيت خود را به عنوان يك تابلو سفالى مينياتورى تزيينى حفظ كرده است. در زير نمونه هايى از تنوع تابلو هاى سفال فرشته را مشاهده مى كنيد:

تابلو فرشته سنتی
تابلو فرشته پازلی
تابلو فرشته نقش برجسته
تابلو فرشته سفال و چوب
تابلو فرشته لعابدار
تابلو فرشته تزئین شیشه ای

سايت خريد تابلو سفال فرشته

سايت خريد تابلو سفال فرشته

سايت خريد تابلو سفال فرشته چیست؟عوامل بسيارى در تعيين قيمت تابلو سفال تأثير گذار هستند. مهم ترين اين عوامل ابعاد مختلف تابلو ها است. تابلو هاى سفالى كتيبه فرشته هم به اندازه ى يك قاب كوچك براى اتاق و هم براى ابعاد بزرگتر مانند شومينه يا نماى ساختمان مى تواند باشد.

در همه ى اين ابعاد و مابين اين ها، قيمت گذارى هاى بسيار متنوعى انجام مى شود. عوامل ديگرى هم در تعيين قيمت تابلو تأثير گذار است كه در زير مشاهده مى كنيد:

طرح تابلو
جنس قاب تابلو
نوع و رنگ لعاب
ارتفاع تابلو
مواد اولیه ساخت
نام برند
تعداد در هر سفارش
نوع مواد تزئینی بکار رفته
قیمت روز تابلو سفال

علاوه بر اين ها خريد عمده تابلو فرشته، آن هم به صورت عمده از لحاظ قيمت خيلى مى تواند مقرون به صرفه باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *