تابلو سفالی دارای انواع طرح و نقش های متنوعی است و یکی از زیباترین آنها تابلو نقش برجسته می باشد که با استفاده از نقوش زیبا و جذاب طراحی و به روش دستی  و با کیفیتی عالی ساخته می شود. سفارش عمده تابلو سفالی نقش برجسته طرح آهو از همین سایت امکان پذیر می باشد. شما می توانید به صورت عمده محصول خود را سفارش داده تا به نشانی شما ارسال شود.

سفارش عمده تابلو سفالی نقش برجسته طرح آهو

ویژگی تابلو سفالی نقش برجسته لعابی

ویژگی تابلو سفالی نقش برجسته لعابی ویژگی تابلو سفالی نقش برجسته لعابی چیست؟  از مشخصات و ویژگی های انواع این محصول می توان به مواردی نظیر دارا بودن دوام و ماندگاری بالا، تنوع زیاد در سایز و ابعاد، دارا بودن نقوش متنوع و بسیار ظریف و زیبا، کیفیت مرغوب، استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت، استفاده از اکسیدهای طبیعی برای رنگ آمیزی، تنوع رنگ های زیبا از جمله سبز، زرد و قرمز، مقاومت بالا در برابر ترک خوردگی، مقاوم بودن در برابر رطوبت و آب، مقاومت در مقابل عوامل محیطی مختلف و … اشاره کرد.
 مشهورترین طرح ها و نقوش تابلوهای نقش برجسته شامل تابلو سفالی آهو، تابلو سفالی چهار قل، تابلو سفالی لعابی فرشته و تابلو سفالی گل و … می باشد.  برای ساخت تابلوهای کوچک از قاب های چوبی برای چارچوب استفاده می کنند که نصب بسیار آسانی دارند و برخی از تابلوهای نقش برجسته سفالی به صورت کتیبه نیز قابل تهیه می باشند که بسیار شیک  و جذاب بوده و مشتریان خاص خود را دارند.
از اکسیدهای طبیعی پر مصرف در صنعت سفال سازی برای رنگ آمیزی تابلوهای لعابی می توان به اکسید نیکل، اکسید منگنز، اکسید کبالت، اکسید مس، اکسید آهن و کرومات آهن و … اشاره نمود.

بازار تابلو سفالی نقش برجسته صادراتی

بازار تابلو سفالی نقش برجسته صادراتی این روزها بازار تابلو سفالی نقش برجسته صادراتی بسیار پررونق است. تابلوهای نقش برجسته دارای طرح های زیبا و چشم نوازی از جمله طرح گل و طبیعت، حیوانات و پرندگان مختلف هستند که هر کدام زیبایی خاصی دارند و استفاده از این تابلوی هنری و سنتی جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل می بخشد.
امروزه اغلب کشورهای همسایه از طرفداران انواع تابلوهای سفالی تولید شده در ایران هستند و از این رو شرکت های صادر کننده متعددی در زمینه صادرات انواع تابلو به کشورهای همسایه نظیر عراق، ارمنستان، ترکیه، حوزه خلیج فارس و … در حال فعالیت می باشد و انواع تابلو سفالی صادراتی نقش برجسته را با ضمانت کیفیت و در سایزهای متنوع به کشورهای اطراف صادر می کنند. صادرات انواع تابلو علاوه بر سود فراوان برای شرکت های بازرگانی برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *