کاشی شکسته

کاشی شکسته


طرح هایی ساده از کاشی شکسته روی وسایل مختلفی انجام می شود، هدف از کاشی کاری شکسته روی وسایل مختلف چیست و چگونه انجام می شود؟
کاشی شکسته با اهداف مختلفی انجام می شود، هدف از کاشی کاری شکسته و همچنین سطحی که قرار است کاشی شکسته روی آن انجام شود، مرتبط می باشند، البته ممکن است در یک سطح، کاشی شکسته با اهداف مشترکی صورت گیرد. به طور کلی کاشی شکسته یک نوع هنر دستی است که اجرای آن به صورت یک حرفه روتین قابل انجام است و نیاز به هنر و خلاقیت فردی دارد.

کاشی شکسته روی وسایل

کاشی شکسته روی سطوح مختلف

با توجه به توضیحاتی که در مورد اجرای کاشی های شکسته و نوع این هنر داده شد، قابل درک می باشد، که کاشی شکسته علاوه بر زیبایی، کاربرد های دیگری نیز دارد، بدین ترتیب در برخی از سطوح با حفظ ویژگی مورد نظر سطح، کاشی کاری شکسته نیز انجام می شود. کاشی کاری شکسته در سطوح مختلف با روش هایی خاص صورت می گیرد، آنچه در همه این روش ها مشترک می باشد، ظرافت کار است.

کاشی شکسته ساده

طرح های ساده کاشی شکسته

کاشی شکسته پدید آورنده طرح های ساده و یا پیچیده می باشد، کاشی کاری شکسته در انواع طرح ها با هدف زیبایی بیشتر روی وسایلی مختلف انجام می شود، چگونگی اجرای کاشی شکسته بسته به جنس سطح مورد نظر دارد. طرح های ساده کاشی شکسته به وسایل دکوری و کاربردی جلوه ای ویژه می بخشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *