تابلوهای سفالی از بهترین لوازم تزئینی جدید به حساب می آید که هنر تابلو سازی را به هنر دیرینه سفال وصل کرده و چنان زیبایی به محیط اطراف می بخشد که وجدی روحی در انسان پدیدار می شود.

هنر مندان خالق این تابلو سفالی برجسته از گل رس به چنان هنر والا و زیبایی دست یافته اند و آن را در تابلو فروشی ها و گالری های بزرگ جهت عرضه و فروش در اختیار هنر دوستان قرار داده اند.

عرضه کننده مرغوبترین تابلو سفالی برجسته

مشخصات جدیدترین تابلو سفالی برجسته

مشخصات جدیدترین تابلو سفالی برجسته یکی از وسایل تزئینی که به تازگی و به سرعت در دکوراسیون خانه ها، ورودی سرسرا ها، در هتل ها و بسیاری ازجاهای دیگر جای خود را به حق و زیبایی باز کرده تابلو های سفال برجسته اند.

این تابلو ها غالبا از گل رس ساخته می شوند ولب دیت پرتوان هنرمند چنان زیبایی به گل رس ساده می بخشد و چنان روحی در آن را دستان خود می دمد که به شاهکاری بی نظیر تبدیل می شود این تابلو ها به واقع مخلوطی از هنر وعشق سفالگر است که هر کدام مشخصه ای دارد. بعضی از این تابلو ها عاری از رنگ هستند و گل رس به سادگی و بی آلایش روی تابلو می نشیند که یاد آور سفال های قدیمی و البته بییار زیباست پاره ای دیگر از این تابلو ها با رنگ جلا داده شده و رنگی هستند که این نوع هم برای خود طرفداردنی خاص دارد و بسیاری از افراد این نوع را می پسندند.

گاهی تابلو های سفالی از یک تکه یکپارچه در یک قاب درست شده اند و گاهی تابلو های نقش برجسته ای را می بینیم که ممکن است از دو تکه یا بیشتر تشکیل یک تابلوی واحد را بدهند که هنرمند در این مورد به نواوری پرداخته و این کار ترکیبی را گاهی به صورت های مختلف انجام می دهد یعنی در چهار چوب قاب ممکن است از چند تکه سفال جدا از هم با ابعاد مختلف استفاده کند و زیبایی جدیدی بیافریند. برای خرید تابلو سفالی نقش برجسته می توان به تمامی فروشگاه های سفال سری زد و از آنها تقاضا کرد.

واردات ارزانترین تابلو سفالی برجسته

واردات ارزانترین تابلو سفالی برجسته هنر سفالگری هنری دیرینه در کشور عزیز ما ایران است امروزه این هنر تلفیق شده با تابلو سازی و ایجاد تابلو های زیبایی کرده که بر ای زیبایی بخشیدن به  هر مکانی قابل استفاده هست.

تابلو سفالی در داخل کشور به دست هنرمندان نامی و بزرگ تولید و خلق می شود ولی واردات تابلو سفالی نیز ار سایر کشور ها صورت می گیرد تا ضمن آشنایی با هنرمندان خارجی از انواع تابلو های آنها که اتفاقا ارزانتر هم هستند استفاده شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *