یکی از هنرهای تجسمی که به وسیله خاک ساخته و پرداخته می شود، ساخت تابلوهای کتیبه سفالی است، که از زیبایی چشم نوازی برخوردار می باشد. قیمت تابلو کتیبه سفالی در نمایشگاه های تهران بسته به عوامل و فاکتورهای مختلفی سنجیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از تابلوهای کتیبه و عوامل موثر بر قیمت آن، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت تابلو کتیبه سفالی در نمایشگاه های تهران

مراکز فروش جدید ترین مدل های تابلو کتیبه سفالی در تهران

مراکز فروش جدید ترین مدل های تابلو کتیبه سفالی در تهران

تابلو سفال از نوع کتیبه یکی از محبوب ترین تابلوهایی است، که مشتریان زیادی دارد. مراکز فروش موجود در تهران، جدیدترین مدل های تابلو دیواری کتیبه و یا انواع دیگر را به مشتریان عرضه می دارند.

مراکز فروش تابلوهای کتیبه سفالی در تهران، به دو صورت آنلاین و یا حضوری فعال می باشند. به روزترین و جدیدترین مدل های تابلوهای کتیبه که در آن طراحی مدرن به کار رفته است، می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کوبیسم
  • طرح های برگرفته از طبیعت
  • طرح های تلفیقی و یا ترکیبی از سنت و مدرنیته
  • طرح های پیشنهادی توسط مشتری

قیمت روز انواع تابلو کتیبه سفالی در بازار تهران

قیمت روز انواع تابلو کتیبه سفالی در بازار تهران

تابلوهای کتیبه سفالی می تواند به عنوان یک هدیه خاص و شکیل در مناسبت ها و مراسم های ویژه مانند تجلیل از کارکنان یک سازمان مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین قیمت و نرخ ارائه شده این تابلوها برای خریداران جزئی و یا عمده مانند مدیران سازمان ها، مهم است.

قیمت روز انواع تابلو کتیبه سفال نقش برجسته و یا ساده، بسته به المان های زیر مشخص می شود:

  • اندازه و ابعاد تابلو سفالی
  • برند تولید کننده تابلو کتیبه سفالی
  • طرح و نقش و نگار به کار رفته
  • میزان سفارش و شیوه خرید (حضوری و یا آنلاین)

بازار خرید و فروش تابلو کتیبه سفالی در تهران

بازار خرید و فروش تابلو کتیبه سفالی در تهران

تابلوهای کتیبه سفالی به علت سبک بودن، استحکام و مقاومت خوب در برابر سرما و یا گرما، با فروش خوبی بین طرفداران این تابلوها همراه است. در تهران و یا سایر شهرهای دیگر بازار خرید و فروش تابلو سفالی داغ است.

بازار خرید و فروش تابلو کتیبه سفالی در تهران، علاوه بر فروش حضوری مانند نمایشگاه ها، از طریق سایت ها نیز فعال می باشد. مشتری می تواند برای خرید تابلو سفالی به راحتی و با صرف زمان کمتر، به سایت های معتبر همانند نمایندگی ما مراجعه و انواع این تابلوها را در مدل های گوناگون تهیه کند.

فروشندگان تابلو کتیبه سفالی ارزان در تهران

فروشندگان تابلو کتیبه سفالی ارزان در تهران

در ایران تولید کنندگان زیادی در شهرهای مختلف وجود دارند، که انواع تابلوهای کتیبه سفالی را به تولید می رسانند. در تهران به دلیل جمعیت بالا، خرید و فروش این تابلوها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

خریداران و یا مشتریان برای خرید تابلو کتیبه سفالی با قیمت ارزان و دست اول می توانند به سایت ها و فروشگاه های آنلاین مراجعه کنند. در سایت های معتبر آنلاین به دلیل حذف دلالان، قیمت ارائه شده به مشتری دست اول و مقرون به صرفه می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *