کاشی شکسته

کاشی شکسته


جهت دادن طرح و تزیین روی قاب آینه می توانیم از آینه ای ساده استفاده نماییم. کاشی شکسته برای زیبا نمودن کلاف دور آینه یکی از بهترین گزینه هاست که به آن می پردازیم.
استفاده از کاشی شکسته برای جلوه دادن و تزیین قاب آینه تضاد بصری بی نظیری بین شفافیت آینه و طرح های رنگی کاشی شکسته ایجاد خواهد کرد.
برای این منظور راهکار ساده ای پیشنهاد می شود، می توانید تخته چوبی از جنس ام دی اف، اچ دی اف یا حتی تخته های چوبی انتخاب نمایید البته ابعاد آن را باید از قبل طراحی کنید برای آن آینه ای کوچکتر از مساحت و ابعاد تخته در نظر بگیرید. روی آینه را با استفاده از کاغذ معمولی بپوشانید تا آینه از کثیفی و لکه های مختلف محافظت شود.
آینه را روی تخته چوبی جانمایی کنید و با چسب شیشه در محل جانمایی به خوبی نصب و مهار کنید البته لازم به تذکر است که سطح آینه را می بایست با ضربه گیر محافظت کرد تا در هنگام کار آسیب نبیند. در این مرحله با توجه به طرح و نقشی که در ذهن دارید را با کاشی های متنوع در ابعاد مناسب در اطراف آینه با دقت زیاد نصب کنید.
نکته مهم این است که از سمت آینه کار را شروع کنید نه از سمت لبه چرا که اصلاح کار در لبه های آینه بسیار مشکل خواهد بود. اگر آینه کوچک باشد ابعاد کاشی ها نیز به هماهنگی با آن باید کوچک باشد و اگر آینه در ابعاد بزرگ باشد ابعاد کاشی ها نیز متناسب با آن کمی درشت تر باشد البته هر چه تعداد کاشی ها بیشتر باشد کیفیت کار بهتر خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *