کاشی شکسته

کاشی شکسته


حوض های آب، در حیاط منازل ایرانی از گذشته تاکنون کاربرد فراوان داشته است. جهت تزیین آن از هنر کاشی شکسته روی دیوار استفاده می نمایند.
کاشی شکسته هنری اصیل و با سابقه می باشد که نمونه های زیبایی از آن در حوض آب ایرانی وجود دارد ،آب نماد حیات و پاکی در فرهنگ ایران بوده و از جایگاه بالایی برخوردار است. داشتن حوض آب در محیط های مختلف خصوصاً در خانه می تواند موجب داشتن احساس آرامش و نشاط در استفاده کنندگان از آن فضا شود.
حال اگر این صدای لذت بخش آب را با تصاویر بی نظیری که از کاشی شکسته روی حوض آب و اطراف آن ایجاد می شود اضافه کنیم بی نظیرترین مناظر هنری را ایجاد خواهیم کرد، هر خانواده ایرانی با داشتن، خریدن و ساختن حوض آب منقش به کاشی شکسته به خانه هر ایرانی اصیل، عنصر معماری را اضافه خواهد کرد که بسیار بی بدیل خواهد بود و با حس طراوت و نشاط روحی که با شنیدن و دیدن آب در درخشش تابش آفتاب بر مناظر و قطعات کاشی شکسته که در تزیین حوض به کار رفته ایجاد خواهد شد بر مزایای طبیعی حوض آب و کاشی شکسته توأمان اضافه خواهد شد.
شما می توانید با خرید زیباترین حوض های آبی منقش با کاشی شکسته زیباترین محیط هنری و بصری در خانه ها و فضاهای مختلف زندگی خود داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *