کاشی شکسته شیشه

کاشی شکسته شیشه


کاشی کاری شکسته روی سطوح مختلف همچون شیشه انجام می شود که هر کدام، مسلتزم رعایت تکنیک های منحصر به فردی برای نصب کاشی شکسته می باشند.
کاشی کاری شکسته به واسطه نوع کاشی و یا قطعه شکسته مورد استفاده و همچنین سطحی که قرار است روی آن این هنر زیبا اجرا گردد، به انواع مختلفی تقسیم می شود. نوع کاشی یا قطعات و همچنین سطح مورد نظر، روش نصب و تکنیک های مورد نیاز برای افزایش کیفیت خروجی کاشی کاری شکسته را تعیین می نمایند.

کاشی کاری شکسته

بهره مندی از کاشی شکسته

چسباننده های مختلفی بسته به نوع کاشی کاری شکسته به کار گرفته می شوند. یکی از زیباترین نوع کاشی شکسته روی شیشه و یا در حالتی خاص تر روی آینه انجام می شود. کاشی شکسته می تواند یک هنر افزودنی و جانبی باشد که کارایی و زیبایی را دو چندان خواهد کرد. همان طور که مستحضر هستید زیبایی در برخی از بخش ها و یا بهتر است بگوییم در برخی از سطوح کارایی آن را افزایش خواهد داد.

کاشی شکسته روی شیشه

کاشی شکسته روی شیشه

کاشی کاری شکسته روی شیشه های مختلف اجرا می گردد، این سطح شیشه ای می تواند آینه، ظروف شیشه ای همانند آبخوری ها و دیگر مواردی باشد که زیبا سازی آن ها اهمیت دارد. به همین دلیل است که سطح مورد نظر برای کاشی کاری شکسته، ابعاد مختلفی خواهد داشت. تکنیک های نصب کاشی شکسته در هر یک از این سطوح مسلما متفاوت می باشد که نوع آن ها به صورت تخصصی انتخاب و به کار برده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *