شرکت تولید تابلو سفالی لالجین با استفاده از خاک رس، خاک شاموت، لویی و بهترین قاب های چوبی سعی می کند محصولی زیبا و با استحکامی را تولید کند.

تابلو سفالی به وسیله گل سفالی و در مدل های مختلفی تولید می شود و کاملا دست ساز است و جزو صنایع دستی سنتی ایرانیان محسوب می شود.

شرکت تولید تابلو سفالی لالجین

آنچه درباره تابلو سفالی لالجین نمیدانید

آنچه درباره تابلو سفالی لالجین نمیدانید

تابلو سفالی لالجین به وسیله دستان هنرمندان سفالگرانی که در پایتخت سفالگری ایران منطقه لالجین می باشند ساخته می شود در این جا لازم است اشاره کنیم که لالجین در 20 کیلومتری شمال غربی همدان واقع شده است که در این منطقه سفالگری به 7500 سال پیش بر می گردد.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم برای تولید تابلو های سفال از گل سفال استفاده می کنند برای این منظور ابتدا خاک رس را آسیاب و الک می کنند و سپس آن را با آب ترکیب می نمایند و در مرحله بعد آن را داخل حوضچه های مخصوصی می گذارند تا ماسه های آن ته نشین شوند و دوغاب آن از سوراخ های حوضچه خارج شود و سپس آن را به داخل حوضچه های دیگر انتقال می دهند تا بر اثر گرما دوغاب محکم و سخت و تبدیل به گِل شود.

پس از این که گِل آماده شد آن را به شکل های مختلفی در می آورند و روی قاب های چوبی قرار می دهند و به این ترتیب تابلوهای سفالی تولید می شوند.

در ترکیب گِل این سفال از لویی ( میوه های که به شکل پنبه ای می باشند که از گیاه لویی تولید می شود ) و خاک شاموت استفاده می کنند به همین دلیل استحکام تابلوها فوق العاده می باشد و شما با خرید تابلو سفالی تا چند سال نیازی به خرید تابلوهای تزیینی برای دکوراسیون منزل خود ندارید.

فروشگاه ارزانترین تابلو سفالی لالجین

فروشگاه ارزانترین تابلو سفالی لالجین

فروشگاه ارزانترین تابلو سفالی لالجین چون محصول را بدون واسطه خریداری می کند آن را با قیمت ارزانی در اختیار مشتریان می گذارد و همین باعث شده بتواند مقدار فروش خود را افزایش دهد.

فروشگاه تابلو سفالی انواع طرح ها را با قاب های بزرگ، کوچک و متوسط عرضه می کند تا خریداران بتوانند مطابق با نیاز خود بهترین مدل را خرید کنند و به زیبایی دکوراسیون خود کمک کنند و حس آرام بخشی را تقدیم خانه ای خود کنند چون از نظر روان شناسی زیبایی دکوراسیون منزل می تواند روحیه ای مثبتی در فرد ایجاد کند.

مدل های این تابلو ها بسیار متنوع می باشند و سخت ترین سلیقه ها می توانند به راحتی آن ها را خرید کنند به همین دلیل فروشنده آن توانسته سود خوبی را کسب کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *