یکی از زیباترین کارهای دست که خانه ی شما را بسیار زیبا خواهد کرد تابلو سفالی کوچک است. تابلو سفالی کوچک برخلاف نوع بزرگش به راحتی قابل حمل است. یکی از ویژگی های خاص تابلو سفالی این است که فقط با دست ساخته می شود و تولید ماشینی یا مکانیکی آن به هیچ عنوان وجود ندارد. همچنین تابلو سفالی کوچک را می توانید به عنوان هدیه‌ای ارزشمند هدیه دهید. این نوع تابلو به خاطر اندازه آن به صورت اینترنی قابل عرضه است و شما می توانید آن را به راحتی سفارش دهید.شرکت فروش تابلو سفالی کوچک

اشکال متفاوت تابلو سفالی کوچک

اشکال متفاوت تابلو سفالی کوچک امروزه در خانه ی ایرانیان تابلو نقش ویژه ای در دکوراسیون خانه دارد. تابلو سفالی که از اشکال و تنوع زیادی برخوردارست دارای تقاضای زیادی در بازار است. شما اگر طرح های مدرن تابلو سفالی کوچک را کنار طرح های سنتی آن به کار ببرید می توانید به خانه ی خود زیبایی دوچندان دهید.
در کنار طرح و اشکال تابلو باید متراژ خانه هم مورد توجه قرار گیرد که اندازه ی مناسب تابلو نسبت به متراژ خانه انتخاب شود. یا این که تابلو سفالی کوچک در کجا خانه قرار می گیرد بر اساس آن طرح های استفاده در پذیرایی، آشپزخانه و یا اتاق خواب با هم تفاوت دارند و ما برای انتخاب تابلوی مناسب باید همه ی این ویزگی ها رو در نظز بگیریم.
چند نمونه از اشکال تابلوهای سفالی عبارتند از :

  • طرح خورشید
  • طرح اسب
  • طرح هخامنشی
  • طرح برگ درخت
  • ….

واردات با کیفیت ترین تابلو سفالی کوچک

واردات با کیفیت ترین تابلو سفالی کوچک هنر سفالگری که متعلق به ایران است و از گذشته تاکنون ادامه داشته و استفاده از آن در تولید تابلو سفالی کوچک باعث خلق آثار هنری بسیار زیبا شده و چون این محصول دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است از این رو کشورهای زیادی خواستار واردات تابلو سفالی ایرانی به کشور خود هستند. کشورهایی که خواستار این محصول با کیفیت و کاملا ایرانی هستند عبارتند از :

  1. بحرین
  2. قطر
  3. سوئد
  4. هلند
  5. عراق
  6. فلیپین

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کدام طرح در این کشورها تقاضای بالایی برای وادرات دارد. تابلوهای سفالی کوچک که طرح های آن ها برجسته است بسیار مورد علاقه مردم این کشورها می باشد.
این محصول برای صادر کنندگان ایرانی نیز که محصول آن ها دارای کیفیت بالا و از تبلیغات در بازارهای جهانی و بازارهای هنرهای تجسمی برخوردارند سود خوبی برای آن ها به همراه دارد.
هنرمندان ایرانی به وسیله ی پشتوانه‌ی خوبی که از گذشته و همچنین خلاقیت هنری بالایی که دارند می توانند نقش پررنگی در بازارهای جهانی داشته باشند.
یکی دیگر از دلیل های که واردکنندگان خارجی به خرید تابلو سفالی ایرانی متقاعد می شوند این است که نسبت به محصول مشابه تولیدکنندگان خارجی دارای قیمت پایین تر و کیفیت بالاتری است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *