در پایان قرن شانزدهم، نقاشی مرطوب دیگر نمی توانست هنرمندان را راضی کند، این نوع تکنیک نقاشی برای دنیای مدرن تر کار سختی شد. استادان به جای نقاشی خام، روش درک و تمرین نقاشی آسان تر اختراع کردند. برخی از استادان سفالگر شروع به مخلوط کردن توده لعاب از بخشی از خاک رس سفید تصفیه شده کردند که اگر با لعاب ترکیب شود، می تواند سطح متراکمی از محصول را ایجاد کند. امروزه با این تکنیک تابلو سفالی لاکچری تولید می گردد.

فروش صادراتی تابلو سفالی لاکچری

مشخصات کلی تابلو سفالی لاکچری

مشخصات کلی تابلو سفالی لاکچری چنین تابلویی هر رنگی را به خود جذب می کند و به سفالگر اجازه می دهد ظرف و ظروف سفالی را با دقت و ظرافت بیشتری به پایان برساند. روش جدید هنوز یک اشکال داشت – رنگ در طی فرآیند پخت ثانویه ، به دلیل مقداری مخلوط خاک رس سفید ، هنگامی که با لعاب ترکیب می شود ، تا حدودی کسل کننده است. ابتدا نقاشی تابلو به کاغذ پاپیروس منتقل می شود ، سپس برگردانده می شود تا قسمت جلویی آن برعکس شود و به محصول اعمال شود. سپس الگو دوباره با رنگ متضاد دیگری ترسیم می شود. پس از برداشتن کاغذ ، الگو باید به یک خمیر سفال منتقل شود و محصول برای نقاشی آماده شود.

در قرن هجدهم ، استادان سفالگری توانستند روش های نقاشی سفالی را توسعه دهند ، که ناشی از تمایل سفالگران برای ساختن فاینس رنگ به ظروف چینی است که بسیار روشن تر و شیک تر به نظر می رسد. این روش شامل موارد زیر است: پس از اولین پخت محصول ، آن را در یک لعاب مات فرو می بریم ، و پس از آن پخت دوم ، که با درجه حرارت بالاتر مشخص می شود. تنها پس از اخراج مورد برای بار دوم بود که استاد نقاشی را اعمال کرد. مرحله بعدی شلیک سوم است که در طی آن لعاب ذوب نمی شود. این روش مزایای خود را دارد – پالت رنگ غنی شد ، زیرا توده رنگهایی که در هنگام شلیک درجه حرارت بالا را تحمل نمی کنند ، در دستان سفالگر قرار می گیرد. این تابلو از قبل روی یک پایه سفت ساخته شده است ، به همین دلیل امکان ایجاد تصاویر تصویری وجود داشت. اما یک اشکال هم وجود داشت – رنگ ها درخشش و قدرت داخلی خود را از دست دادند ، تابش اصلی مقیاس رنگ از بین رفت.

یکی از معروف ترین تابلو های سفالی لاکچری گلبرگ است. برای بدست آوردن دید گلبرگ های حجمی ، از برس های ضخیم تیز استفاده می شود ، در حالی که رنگ به صورت قطره ای به پالت زده می شود. دو رنگ از رنگ های مختلف در کنار هم قرار می گیرند و همچنین در کنار هم قرار می گیرند ، اجازه می دهد کمی مخلوط شود ، آنها را بر روی قلم مو تایپ می کنید. پس از حذف رنگ اضافی ، می توانید شروع به نقاشی کنید. به منظور بدست آوردن نوک نوک تیز ، قلم مو پس از فشار دادن و نگه داشتن طول ضربان مورد نیاز ، برداشته و تاب می خورد. برس مسطح برای ترسیم برگ بهتر است. راحت است که از وسط تا لبه بر روی چنین شکل هایی رنگ آمیزی کنید ، رنگی کمی سبک تر از آنچه لازم است برای ایجاد سایه ها برداشته شود.

پخش کننده ارزانترین تابلو سفالی لاکچری

پخش کننده ارزانترین تابلو سفالی لاکچری هنر ایجاد تابلو سفالی یکی از ارزشمند ترین دارایی های هنری ایرانیان است و امروزه ما این هنر را زنده نگه داشته ایم. ما انواع تابلو سفالی را تولید می کنیم. در کنار این ما اقدام به پخش تابلو سفالی ارزان قیمت نموده ایم. اگر به این هنر علاقه مند هستید و با دنبال تهیه این آثار نیز می باشید با مرکز فروش تابلو سفالی ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *