اجرای کاشی شکسته روی سایر لوازم امکان پذیر می باشد. کوزه های بزرگ و کوچک با استفاده از قطعات زیباسازی می شوند. آموزش طرح های کاشی شکسته روی کوزه چگونه انجام می شود؟
طراحان برای کاشی شکسته متد ها و روش های مختلفی را منظور کرده اند با استفاده از آن ها می توان روی هر سطحی کاشی کاری شکسته را به خوبی اجرا نمود. برخی از سطوح صاف و برخی ناصاف و یا حتی مدور می باشند. اشیائی همچون کوزه را در نظر بگیرید، به طور کلی حجم این اجسام باعث می شود، کاشی کاری شکسته با روشی خاص و متفاوت نسبت به کاشی شکسته روی دیوار انجام شود.

طراحی کاشی شکسته

انواع طرح های کاشی شکسته

برای کاشی شکسته طرح های مختلفی وجود دارد، برخی از آن ها به صورت الگو وجود دارند و برخی با توجه به هنر و خلاقیت هنرمند، طراحی می شوند، طراحی تازه و جدید برای کاشی شکسته همواره مورد توجه بوده است. انواع طرح های کاشی شکسته به طوری منحصر به فرد، برای سطوحی خاص به کار برده می شوند.

کاشی شکسته روی کوزه

آموزش کاشی کاری شکسته

آموزش کاشی کاری شکسته را می توان به دو بخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم نمود، در بخش مقدماتی ابتدا با لوازم و صورت کلی کار آشنا شده و توانایی خلق آثاری همچون تابلو های کاشی شکسته که طراحی ساده ای دارند را خواهید داشت، در مراحل پیشرفته کاشی کاری شکسته در سطوحی ناصاف همچون روی کوزه نیز آموزش داده می شود، با فراگیری این نوع کاشی شکسته، توانایی اجرا کار کاشی شکسته در هر سطحی را خواهید داشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *