کاشی کاری شکسته

کاشی کاری شکسته


کاشی شکسته به عنوان یک نوع هنر دستی نیازمند تخصص و آموزش هایی در زمینه کاشی کاری می باشد. چرا یادگیری بندکشی در کاشی شکسته اهمیت دارد؟ بندکشی چیست؟
کاشی شکسته که با نصب قطعاتی کوچک که بسته به نوع کار، طرح و سلیقه شخصی منظم و یا نا منظم می باشند، نوعی کاشی کاری محسوب می شود که البته اجرای آن به دلیل استفاده از قطعاتی کوچک، ظریف تر است، ظرافت بین کاشی های شکسته نیز حائز اهمیت می باشد. بند کشی می توان ظاهر اصلی کار را تحت ثاتیر قرار دهد به همین دلیل این قسمت از کاشی کاری شکسته از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

کاشی کاری شکسته

بندکشی کاشی کاری شکسته

همان طور که توضیح داده شد، کاشی کاری شکسته مجموعه ای از قطعات تفریبا کوچک در کنار هم هستند که هدف نمایش یک تصویر می باشد. بند کشی به پر کردن حد فواصل بین قطعات کاشی شکسته گفته می شود که باید متناسب با نوع کاشی شکسته انجام شود تا جلوه مناسبی داشته باشد.

کاشی شکسته بندکشی

یادگیری بندکشی کاشی شکسته

بندکشی کاشی شکسته لازم است آموزش داده شود، زیرا تاثیر زیادی در ظاهر کار کاشی شکسته خواهد داشت. نوع ماده، رنگ و میزان فواصل بین قطعات از جمله عوامل بسیار مهم در این مراحل هستند. در بندکشی کاشی شکسته می توان از پودر های بند کشی آماده که دارای مارک های ایرانی و خارجی هستند، استفاده نمود، این در حالی است که پودر بند کشی را می توان با ترکیب سیمان سفید، پودر سنگ و در صورت لزوم رنگ پودری با مقادیری مشخص، ساخت و استفاده نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *