سفال کاری از شغل های خیلی قدیمی است که هنوز هم در برخی از استان های کشورمان رواج دارد. سفال کاری تنها یک شغل نیست بلکه یک هنر است که به دست هنرمندان ایرانی رقم می خورد.

یکی از این هنرهای ماندگار تابلو سفال طرح برجسته است که در بازار عمده این محصولات آنها را به وفور دیده ای. از نمونه های معروف این تابلوها طرح برجسته حافظ می باشد که فروش فوق العاده ای دارد.

بازار عمده تابلو سفال طرح برجسته حافظ

زیباترین تابلو سفال طرح برجسته

زیباترین تابلو سفال طرح برجسته این تابلوها را با بهترین گل رس و مواد اولیه مناسب تهیه می کنند که موجب می شود تا سالیان سالم بماند و هیچ گونه خورندگی در این تابلوها رخ ندهد. زیباترین تابلو سفال طرح برجسته به دست هنرمندان ایرانی ساخته می شود که در دنیا نظیرش را ندیده اید. این تابلوها دارای تنوع بسیار بالایی هستند مانند چهره بزرگ مردان ایرانی مثل حافظ و یا سعدی و یا منظره های طبیعت و حتی حیواناتی مانند اسب که طرفداران زیادی دارند.

این تابلوها برازنده دیوار خانه و محل کار شما می باشد و زیبایی و دکور خانه شما با نصب کردن این تابلوها تکمیل شده و به زیباترین شکل ممکن تزئین می شود.
این تابلوهای زیبا را می توانید برای دوستان خود هدیه ببرید و یا برای پاتختی بردن برای نو عروسان بهترین گزینه می باشد. مقاوم بودن این تابلوها در برابر ضربه از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود.

سفال کاری از حرفه های قدیمی می باشد که ریشه در سنت و آیین ما ایرانی ها دارد به طوری که تابلوهای درست شده نیز این امر را به خوبی نشان می دهند و اصالت ایرانی بودن در آنها به خوبی هویدا است. 

قیمت روز تابلو سفال طرح برجسته در بازار

قیمت روز تابلو سفال طرح برجسته در بازار بازار تابلو سفال مملو از محصولاتی است که چشم هر بیننده را خیره می نماید و در انواع طرح های اساطیری و مذهبی تولید شده است که از نمونه های مهم آن تابلو سفال حافظ می باشد که مشتریان زیادی دارند. برای اینکه یک خرید مطمئن و با قیمتی مناسب داشته باشید می توانید از طریق سایت فروش معتبر تابلو مورد نظر خود را سفارش دهید. قیمت روز تابلو سفال طرح برجسته در بازار به آیتم های متنوعی بستگی دارد مانند سایز تابلو که هر چقدر تابلو بزرگتر باشد تابلو مسلما گرانتر خواهد بود.

دیگر آیتم های که در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار است ممکن است منظره یا شخصیتی باشد که توسط فرد طراحی و ساخته می شود و سختی و دشواری کار و میزان ساعت کاری نیز بر این قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *