تابلو سفال مدرن تابلو ها یکی از جنبه های دکور و زیبایی دارد که در اماکن و فضا های مختلف استفاده میشود.

سفالگری از زمان های قدیم در کشور مارواج داشت و سفالگران زیادی در این حیطه مخصوصا تولید تابلو های سفالی فعالیت داشتند. به گونه ای که امروزه هنر سفالگری به عنوان یک رشته تخصصی در دانشگاه ها تدریس میشود و با تلفیق سفالگری مدرن و قدیمی به پیشرفت های بسیاری دست یافته اند.

تابلو های سفال مدرن با نقش برجسته ی امروزی و جدید طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

با خرید ارزان تابلو های سفال مدرن که باعث زیبا بخشی محیط میشود و مکان اداری و مسکونی و تجاری خود را میتوانیم جذاب تر کنیم.

خرید ارزان تابلو سفال مدرن

صفر تا صد تابلو سفال مدرن

صفر تا صد تابلو سفال مدرن تابلو های سفالی زیادی در بازار وجود دارد که عبارتند از:1-تابلو های سفال نقش برجسته 2- تابلو های سفال خطی 3- تابلو های سفال مدرن 4- تابلو های سفال مینیاتوری 5- تابلو سفال دیواری

حال میخواهیم در مورد تابلو های سفال مدرن صحبت کنیم همان گونه که از نام او چیداست مدرن یعنی جدید و امروزی در حقیقت تابلو های مدرن یعنی خلاقیت و ایده ی جدید در ساخت تابلو ها است

هنر سفالگری مدرن در این سال ای اخیر رونق زیادی پیدا کرد و دارای نقش برجسته های متوع و جدید که بخش عمده ان خلاقیت و ابتکار هنرمندان امروزی است .

تابلو های مدرن را با گل رس و از طریق چرخ سفالگری ابتدا قاب ان و سطح زیرین ان را میسازند و بعد با استفاده از قلم میتوان به روی تابلو طرح یا نقاشی را کشید و ب استفاده از رنگ های زیبا قسمتی از طرح که نیازمند رنگ است را رنگ کرد.

بازار فروش تابلو سفال مدرن

بازار فروش تابلو سفال مدرن فروش تابلو سفال شاید بتوان گفت این که جوانان امروزی به این هنر علاقه نشان داده اند این است که در این هنر به ان ها قدرت اختیار و ازادی عمل در اجرای طرح خود را دارند باشد. همچنین این هنر در سال ها ی اخیر به عنوان یک شغل کار افرینی شناخته میشود.

قیمت تابلو سفال به نقش و طرح و مواد اولیه تابلو بستگی دارد. بعضی از تابلو ها ی مدرن که طرح های مینیاتوری دارند بسیار زحمت دارد و تولید کننده ان باید با ظرافت و دقت بسیار ان تابلو را بسازد. قیمت ان اندکی بیشتر از تابلو های دیگر است و همچنین ابعاد و سایز هم در قیمت تابلو نقش دارد.

تابلو های سفال بخش عمده ای در شهر های کرمان و تهران وشیراز و اصفهان تولید میشود و به دیگر شهر ها و کشور ها صادر میشود. البته ناگفته نماند که تعدادی از هنرمندان در شهر های ذیگر به ساخت این تابلو ها مشغولند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *