خرید عمده کتیبه سفالی نقش مهر شیراز به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. خرید کتیبه سفالی شیراز به صورت اینترنتی برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند باصرفه است. خرید عمده ای هم به نفع فروشنده و هم به سود خریدار است و قیمت محصولات کاهش می یابد.

خریداران هم مغازه ها و فروشگاه ها در سطح کشور می باشند. این محصول به عنوان یکی از صنایع دستی شیراز مطرح است. 

خرید عمده کتیبه سفالی نقش مهر شیراز

کتیبه سفالی نما نقش مهر چیست؟

کتیبه سفالی نما نقش مهر چیست؟ کتیبه سفالی نما نقش مهر چیست؟ استاد کار با استفاده از مهارتی که دارد و با کمک ابزارهای مختلف بر روی تابلوهای سفالی نقش و نگار طراحی می کند. این نقش و نگارها ریشه در باستان دارد یعنی از روی کتیبه ها و یا آثار باستانی طرحی زیبا بر روی این سفال ها خلق می شود. این تابلوها منظره ی باستانی دارند و مشتریان این محصولات هم علاوه بر مشتریان داخلی بیشتر توریست ها و گردشگران خارجی می باشند. 

این محصول به عنوان یکی از صنایع دستی شیراز نام نهاده است و مشتریان زیادی هم دارد. این تابلوهای سفالی در نمایشگاه هایی که در کشورهای دیگر برپا می شود عرضه می شود. در این نمایشگاه ها کلیه ی آثار و صنایع دستی ایرانی در معرض دید مشتریان قرار داده می شوند. 

بازار فروش کتیبه سفالی شیراز

بازار فروش کتیبه سفالی شیراز بازار فروش کتیبه سفالی شیراز روندی رو به گسترش دارد و هر چه میزان توریست و گردشگر بیشتر باشد مشتریان هم بیشتر می باشند. مسافرانی که از کشورهای دیگر به عنوان توریست به شیراز رفت و آمد دارند. شیراز یکی از شهرهای توریست پذیر می باشد و این شهر با داشتن آثار باستانی زیبا که متعلق به قرن های گذشته می باشد هر ساله هم از داخل و هم از خارج کشور میزبان گردشگران می باشد. 

در بازار کتیبه سفالی که در شهر شیراز قرار دارد انواع کتیبه سفالی سنتی به فروش می رسد. فروش هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می پذیرد. برای افرادی که در شهرهای مختلف زندگی می کنند و دسترسی به این بازارچه ندارند می توانند میزان تقاضای خود را در این سایت ثبت نمایند. سایت بعد از بررسی محصولات را در سریع ترین زمان برای آن ها ارسال می کند.

هر ساله از صادرات این محصولات و انواع صنایع دستی به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و حتی اروپایی و آسیای صغیر ارز زیادی وارد کشور می شود. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *