تولید تابلو یا کتیبه های سفالی یکی از شاخه های هنر سفال گری است که امروزه با خلاقیت و ذوق هنرمندان این رشته جانی دوباره پیدا کرده است. تابلو سفال گل و مرغ یکی از زیباترین تابلوهای سفالی است که در طرح های مختلف توسط هنرمندان سفاگر تولید و به بازارهای فروش ارسال می شود. فروش مستقیم این تابلو توسط مراکز مختلفی با قیمت های متفاوت صورت می گیرد. 

فروش مستقیم تابلو سفال گل و مرغ

ابعاد مختلف تابلو سفال گل و مرغ

ابعاد مختلف تابلو سفال گل و مرغ اگر نمونه های مختلف تابلو های سفالی را در تالارها، هتل ها حتی در فضای داخلی یا بیرونی برخی از مکان های عمومی و منازل دیده باشید، شما نیز تصدیق خواهید کرد که تابلو گل و مرغ  سفالی یکی از زیباترین نمونه های این محصول است. تابلو سفال گل و مرغ را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف پیدا کرد. این تابلو ها به صورت مستطیل های کوچک و بزرگ با ابعاد متفاوت به بازار فروش عرضه می شوند.

همچنین این نمونه تابلو به صورت خام یا به صورت تابلو سفال لعابی ساخته می شود. نقوش برجسته زیبایی خاص و منخصر به فردی به این تابلو داده است.

تابلو سفال بزرگ بیشتر برای مکان هایی مانند دیوار لابی ها مناسب است 

خرید عمده تابلو سفال گل و مرغ بزرگ

خرید عمده تابلو سفال گل و مرغ بزرگ اگر قصد دارید که خرید تابلو سفال گل و مرغ را با نرخ های باور نکردنی و به صورت عمده انجام دهید، باید ابتدا نام و نشانی  مرکز هایی که فروش ویژه این محصول را به صورت عمده برعهده دارند، از طریق اینترنت به دست آورده و به معتبر ترین آن ها برای انجام خرید تابلو سفال گل و مرغ مراجعه کنید.

به این صورت می توانید مرغوب ترین نوع تابلو سفال ها را با نرخ های عالی تهیه نمائید و از خرید تابلو سفال خود تان لذت ببرید. طبیعی است که قیمت خرید عمده این محصول از خرید جزئی آن ارزان تر خواهد بود.

تولید کنندگان تابلو سفال افرادی را به عنوان فروشنده در مرکز های فروش مجاز و معتبر خود استخدام می نمایند که این اشخاص فروشنده تابلو سفال در ابعاد و طرح های مختلف می باشند.

این اشخاص قبل از این که این تابلو سفال را در دسترس مشتری ها قرار دهند تمام اطلاعات کافی را در رابطه با این محصول به خریداران و مشتریان خود ارائه می دهند.

آن ها قیمت تابلو سفال ها را نیز به مشتری ها اعلام می کنند. از این طریق مشتری ها با استفاده از راهنمایی های فروشنده ها و با توجه به یافته های خود شان تصمیم خود را برای خرید تابلو سفال اتخاذ می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *