سفال گری طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد هم به این حرفه مشغول هستند و هنر خود را هم عرضه می‌کنند. سفال در بسیاری از وسایل مانند ظروف، مجسمه، وسایل تزیینی و … استفاده  می‌شود و افراد مطابق سلیقه خود آن را تهیه می‌کنند. یکی از وسایل های پرطرفدار و البته شکیل تابلو سفالی برجسته؛ می‌باشد.

صادرات عمده تابلو سفالی برجسته

توضیحاتی درباره تابلو سفالی برجسته

توضیحاتی درباره تابلو سفالی برجسته مهم ترین ویژگی برای تولید تابلو های سفالی؛ انتخاب خاک مرغوب و البته مناسب است که  هنرمندان در اکثر مواقع از خاک رس قرمز و خاک نسوز استفاده می‌کنند.

مشخصا در تهیه تابلو های سفالی تنها استفاده از خاک کافی نیست؛ بلکه باید از سایر مواد مانند کاغذ، پارچه، چوب، فلز و شیشه و… هم بهره گرفت.

سفال گران در تابلو های برجسته به سطح صاف سفال مواد را اضافه می‌کنند تا برجسته تر دیده شود البته در این مسیر از کاستن هم استفاده می‌کنند و در واقع پستی و بلندی هایی را خلق می‌کنند.

این کالا نقش به سزایی در شکیل شدن و بهتر شدن دکوراسیون منزل دارد و به طور کلی انواع تابلو سفالی به شرح ذیل است:

  • تابلو هایی که از چند تکه کاشی در کنار یکدیگر تشکیل شدند.
  • تابلوهای یک تکه
  • تابلو برجسته
  • تابلو دیواری

چه طور می‌توان تابلو های سفال مرغوب را تشخیص داد؟

  1. طرح سفال باید یک دست باشد و در آن خطوط و خش دیده نشود.
  2. رنگ آن نباید خیلی روشن و یا خیلی تیره باشد.
  3. هرگز سفالی که با کیفیت باشد، ترک نمی‌خورد.

شایان به ذکر است که کیفیت و قیمت هیچ کدام از انواع فوق تفاوت چندانی ندارد و در نهایت همه چیز به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد.

بدیهی است که این اجناس از تنوع متنوعی برخوردار هستند، برای مثال عده ای ترجیح می‌دهند از کتیبه های تاریخی که تجلی زمان هخامنشی و یا سایر زمان ها هست استفاده کنند؛ عده ای دیگر به هنر از خطاطی و  یا نقاشی علاقه ی بیشتری دارند و آنها تابلوهایی از این قبیل مشخصات را تهیه می‌کنند.

فروشگاه تابلو سفالی در سراسر کشور ما موجود است و در هر نقطه ای که ساکن هستید و می‌توانید به محصولات تابلو های سفالی دسترسی داشته باشید.

فروشگاه مرغوبترین تابلو سفالی برجسته

فروشگاه مرغوبترین تابلو سفالی برجسته قیمت تابلو های سفالی کمی متغیر است چرا که از اندازه متفاوتی ساخته شده است اما به طور کلی قیمت آن مقرون به صرفه است.

خرید تابلو سفال، از طریق مراکز مربوطه و به صورت حضوری امکان پذیر است؛ البته لازم به ذکر است که اگر خرید خود را از طریق درگاه های اینترنتی انجام بدهید علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی خود به محیط زیست هم کمک به سزایی کردید.

بدیهی است که تصاویر واضح و دقیق از اجناس مورد نظر شما در سایت موجود است و می‌توانید با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *