سفالگری از قدیمی ترین صنایع دستی و حرفه های ایرانیان می باشد که بسیار زیبا و متنوع است. از این محصولات سفالی می توان به کتیبه کوچک سفالی اسلیمی اشاره کرد، این کتیبه ها طراحی های فوق العاده و بی نظیری دارند.

بالا بودن کیفیت و طراحی زیبای این کتیبه ها باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آنها شوند که این امر زمینه صادرات صنایع دستی را فراهم کرده است. صادرات این کتیبه ها طبق سفارش مشتریان انجام می شود. 

صادرات کتیبه کوچک سفالی اسلیمی

کتیبه کوچک سفالی خطاطی نستعلیق

کتیبه کوچک سفالی خطاطی نستعلیق یکی از هنر هایی که سفالگران به کمک آنها تابلو های سفالی را زیبا می کنند خطاطی با خط نستعلیق می باشد. این تابلو ها بیشتر به صورت کتیبه ای هستند که با نصب آنها بر روی دیوار ها می توان جلوه زیبایی را به محیط بخشید. کتیبه سفالی نستعلیق با اشعاری با مفهوم تهیه شده است و زیبایی منحصر به فردی دارد. خطاطی روی این ظروف بیشتر اشعار و احادیث دینی است که زیبایی کار را دو چندان می کند.

در سفالگری همین خط نوشته را به صورت یک تابلو سفالی تولید می کنند. نمونه قابل لمسی است و به همین دلیل افراد زیادی مایل به استفاده آن می باشند. این کتیبه ها در ابعاد مختلف و اشکال متنوعی تولید می شوند تا هر شخص متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب نماید. دقت و ظرافت در این کار باعث شده تا صنایع دستی زیبایی تولید شود. 

بزرگترین فروشنده کتیبه کوچک سفالی

بزرگترین فروشنده کتیبه کوچک سفالی این مرکز به عنوان بزرگترین و برترین فروشنده کتیبه سفالی شناخته می شود زیرا انواع سایز ها و طرح های این کتیبه ها را با قیمت هایی مناسب و باور نکردنی در اختیار مشتریان قرار می دهد. صادرات کتیبه سفالی کار این فروشنده را رونق بخشیده است. این فروشنده خدمات متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. که از این خدمات می توان به فروش های مستقیم و آنلاین اشاره کرد. مسلما در این دو روش مزیت های فراوانی نهفته است که از مهمترین آنها می توان به کاهش پیدا کردن نرخ ها اشاره کرد. 

البته در فروش مستقیم کتیبه هایی با اصالت و بی نظیر به مشتریان داده می شود و در فروش آنلاین زمینه مقایسه نمونه ها از نسر کیفیت، طرح و قیمت وجود دارد که این امر انتخاب را برای مشتریان آسان تر و گسترده تر می کند. این فروشنده بزرگ با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها با قیمت های استثنایی توانسته است اعتبار و شهرت زیادی را در بازار ها و در میان رقبا به دست بیاورد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *