کتیبه سفالی مدرن امروزه برای تزئینات دکوراسیون داخلی منازل یا ادارات به کار برده می شود. بعضی افراد تصور می کنند تابلوهای سفالی از سفال ساخته شده و رنگ آن شبیه سفال است و عاری از تنوع رنگ است اما اینگونه نیست و می توان با لایه ای از لعاب ، رنگ های متفاوتی را روی سفال خلق کرد. کتیبه های نقش برجسته سفال، تابلوهایی هستند که نقش های مختلف سفالی روی آنها پیاده می شود.

فروش عمده کتیبه سفالی مدرن در زنجان

مشخصات ظاهری کتیبه سفالی مدرن

مشخصات ظاهری کتیبه سفالی مدرن کتیبه های سفال، کتیبه ای مدرن بوسیله نقش های برجسته معمولا الهام گرفته از فرهنگ غربی است. که هنرمندان نقش های سنتی ایرانی را با هنر غرب تلفیق کرده و بهترین نوع تابلوهای کتیبه ای را بوجود می آورند.

بخشی از مشخصات کتیبه سفالی را در اینجا بیان می کنیم.

تابلوهای نقش برجسته دو نوع هستند که یک نمونه از آن بصورت کاشی های کوچک در کنار یکدیگر قرار گرفته هستند و نوع دیگر آن ها به شکل یک تابلوی سفالی یک تکه است که بوسیله نقش های مختلف آذین بسته می شود. کیفیت و زیبایی این دو نوع هیچ اختلافی با هم ندارند فقط بستگی به سلیقه مشتری دارد.

کتیبه سفالی لعابی نیز امروزه طرفداران زیادی دارد. این تابلوها به شکل ساده و نقش برجسته تولید می شود. تابلوهای سفالی لعابی نسبت به نوع بدون لعاب آن، ماندگاری و زیبایی بیشتری دارد. این تابلوها بعد از پایان کار و خشک شدن لعابدار می شوند یعنی یک لایه حفاظتی روی آن ها کشیده می شود. این لعابدار کردن موجب زیبایی بیشتر و بالارفتن مقاومت آن در برابر عوامل محیطی می شود.

خرید ویژه کتیبه سفالی مدرن در سال 99

خرید ویژه کتیبه سفالی مدرن در سال 99 سفال یک محصول کاملا زیبا و فوق العاده است. بخاطر روحی که در هنر سفال وجود دارد انسان سفال را بیشتر از صنایع دستی دوست دارد. تابلوهای سفال امروزه نمونه ای آشکار از تلفیق هنر سنتی و مدرن است. امروزه محصولات هنری به دلیل منحصر بفرد بودن آن نقش اساسی در دکوراسیون منازل دارد. در هنر کتیبه ، تلفیقی از سلیقه مشتری و اثر یک هنرمند دیده می شود. بسته به نیاز و سلیقه، شما می توانید تابلوهای مینیاتوری کوچک تا تابلوهای بزرگ سفارش دهید. استفاده از رنگ های متنوع و فرم پذیری خاص این هنر، خصوصیت بارز تابلوهای سفالی است که هنرمند می تواند با هر فضا و دکوراسیونی تطبیق دهد.

امروزه فروش کتیبه ها فوق العاده رواج پیدا کرده و قیمت آن بسته به نقش روی سفال و سختی طرح تعیین می شود. در حال حاضر روش های زیادی برای تهیه انواع کتیبه های سفالی وجود دارد که بهترین روش آن خرید اینترنتی است به این دلیل که مستقیم از سازنده خریداری می شود و به دلیل حذف واسطه ها، قیمت مناسب تری دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *