تابلو سفال رنگی، نمونه ای از صنعت سفال گری است  که در طرح های مختلفی طراحی و اجرا می شود. تابلوهای هنری سفالی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین لوازم تزئین دیوار ساختمان و منازل است . تابلوهایی زیبا و نقش برجسته که تلفیقی از سنن و دنیای کهن ما با دنیای مدرن امروزی است و هنر دست سازندگان را به نمایش می گذارد. در تابلو سفالی رنگی برای حفظ رنگ در برابر عوامل محیطی باید لعاب کاری به صورت حرفه ای انجام گیرد.

پخش تابلو سفال رنگی طرح ماهی در بازار

زیباترین مدل های تابلو سفالی رنگی

زیباترین مدل های تابلو سفالی رنگی سفال هنری بسیار زیبا است که امروزه طرفداران زیادی دارد. تابلوهای سفالی از زیباترین انواع تابلوهای دکوراتیو است که اخیرا جزء دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی شده است. تابلوهای سفالی در بازار به نام های دیگری نیز معروفند از جمله کاشی سفالی، کتیبه سفالی و یا پازل سفالی، که همه این ها ساخته شده از خاک رس و خاک های مخصوص تابلو سفالی هستند. این نوع تابلوها به صورت ساده و نقش برجسته ساخته می شوند. اخیرا به دلیل روی آوردن مشتریان به طرح های فانتزی، تولید تابلوهای رنگی نیز رو به رشد است.

از مدل های پرطرفدار این صنعت، تابلو نقش برجسته سفالی فانتزی است که از زیباترین مدل های این تابلوها به شمار می آید. تابلوهای نقش برجسته از آثار هنری پرفروش هنرمندان میباشد که اگر این تابلوها را به شکل رنگی و لعابدار تولید کنند با قیمت بالاتری به فروش خواهد رسید و دارای جذابیت بیشتری خواهند شد.

تابلو سفال ماهی از بهترین وسایل زینتی دیوارهای خانه است و دارای بازار فروش بسیار خوبی هستند. به این دلیل که طرح ماهی یکی از زیباترین و جالب ترین تابلوهای ساخته شده سفالی است.

نوسان قیمت تابلو سفال رنگی در سال جدید

نوسان قیمت تابلو سفال رنگی در سال جدید تابلوها در مدل های مختلف تولید می شوند مانند طرح هخامنشی، طرح انتزاعی، طرح مینیاتور و طرح اسلیمی.

امروزه در اغلب شهرها، در دانشگاه ها این رشته تدریس می شود و به همین دلیل این صنعت به خوبی رونق یافته و در سراسر کشور تابلوهای سفالی تولید می شود.

در بازار نرخ و قیمت تابلو سفالی رنگی بسیار متفاوت است.قیمت تابلو سفال رنگی به عنوان محصولی به روز، تحت تأثیر برخی عوامل است که یکی از آنها، نرخ روز مواد اولیه تولیدی آن است و عامل دیگر میزان سختی اجرا و طرح و نقشی است که روی سفال خلق می گردد.

گفتنی است قیمت خرید نمونه های مدرن از طرح های سنتی ارزان تر است و حتی قیمت ساخت تابلو های سفارشی بسیار گرانتر است.

یکی از بهترین راه های خرید انواع تابلوهای هنری از طریق سایت های فروش این محصولات میباشد. زیرا بدین وسیله میتوان تابلوهای زیباتر و شکیل تری را مستقیم از تولیدکننده با قیمت مناسب خریداری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *