کاشی شکسته

کاشی شکسته


آیا هنر کاشی شکسته در ساخت قاب عکس نیز مورد استفاده قرار می گیرد؟ از چه نوع قابی می توان برای تزیین با کاشی شکسته استفاده کرد؟
این روزها یکی از پرطرفدارترین وسایل تزیینی، وسایلی است که توسط کار با کاشی شکسته ساخته شده اند. قاب عکس نیز از جمله این موارد است.
همه ما در منزل و یا محل کار قاب عکس و یا تابلوهایی را برای تزیین دیوارها استفاده می کنیم و یا قاب هایی از عکس های مختلف خانوادگی، تصاویر زیبا و هنری و …. را روی میز و دراور خانه قرار می دهیم.
این نوع قاب ها در اکثر موارد جنبه تزیینی دارند و صرفا برای زیبا ساختن فضای منزل و یا محل کار به کار گرفته می شوند.
از این جهت بهتر است که علاوه بر انتخاب عکس، تصویر و یا هر چیزی که در قاب است به خود قاب نیز توجه ویژه داشته باشیم و انتخاب و خرید آن را با سلیقه انجام دهیم.
قاب های ساده چوبی با حاشیه های مختلف و یا قاب هایی از جنس پلاستیک دیگر خیلی قاب های جدید و زیبایی به نظر نمی رسند و حتی اگر تصویر و عکس درون آن بسیار زیبا باشد، در صورت جذاب نبودن قاب عکس جلوه زیبایی به محیط نخواهد داد.
یک پیشنهاد عالی برای ساخت و یا تهیه قاب های عکس، قاب های تزیین شده با کاشی های شکسته است. استفاده از کاشی های شکسته با رنگ ها و طرح های مختلف می تواند جلوه بسیار زیبایی به قاب ببخشد.
این نوع قاب ها می تواند از هر جنسی باشد زیرا کاشی های شکسته را تقریبا روی هر سطحی مانند چوبی، پلاستیکی، شیشه ای و … به کار می گیرند.
علاقمندان به این نوع قاب ها می توانند با مکان هایی و شرکت هایی که در حوزه هنر کاشی شکسته فعالیت دارند، ارتباط برقرار کنند و هر نوع قاب با هر طرحی را که مد نظر دارند سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *