طرح کاشی شکسته

طرح کاشی شکسته


هنر کاشی شکسته روی انواع دیوارها هم به کار گرفته می شود؟ آیا در آشپزخانهو روی دیوارهای آن نیز می توان از این هنر استفاده کرد؟ چه طرح هایی بایدبرای این کار انتخاب شود؟
مدتی است استفاده از کاشی شکسته در تزیین وسایل و مکان های مختلف بسیار مرسوم شده است. اگر در خیابان های شهر به خصوص در تهران قدمی بزنید ملاحظه می کنید بسیاری از دیوارهای مترو و بزرگراه ها توسط این هنر زیبا تزیین شده اند.
جالب است بدانید استفاده از کاشی های شکسته در زیباسازی فضای خانه ها هم بسیار متداول شده است. به عنوان نمونه یکی از مکان هایی که افراد تمایل دارند آن را تغییر دهند و به سبک جدیدی تزیین کنند، آشپزخانه ها هستند.
خانم های خانه بسیار تمایل دارند آشپزخانه شان را زیبا و متنوع سازند. خوشبحتانه استفاده از این هنر در اکثر موارد در این امر موفق بوده است و با توجه به سلیقه افراد هر دیواری و شاید هر قسمتی از آشپزخانه توسط کاشی های زیبا و طرح دار تزیین می شوند.
طرح های زیادی برای کار روی دیوارها وجود دارد اما در خصوص آشپزخانه استفاده از بعضی از طرح ها بسیار کارآمدتر است و فضای آشپزخانه را گرم تر و زیباتر جلوه می دهد.
برای انتخاب طرح و یا هر نوع مشاوره ای در این خصوص می توانید با شرکت هایی که کار اجرایی این هنر زیبا را انجام می دهند، ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *