در تزیین و دکوراسیون منازل، فروشگاه ها، مکان هایی چون هتل ها و … می توان با صرف قیمت مناسب زیبایی منحصر به فردی به آن ببخشیم. تابلوهای کاشی شکسته از این دسته اند اما چه طرح هایی دارند؟
این امکان در هنر کاشی شکسته وجود دارد که انواع سبکهای هنر نقاشی و حتی تصاویر گوناگون بصری را با قطعات مختلف کاشی و تکنیک های گوناگون این هنر پیاده سازی نمود. شاید نتوان همه نقاشی ها و تصاویر پیچیده را با کاشی شکسته اجرا نمود ولی هر سبکی را که اجرا کنیم به زیبایی تصاویر و نقاشی های اولیه خواهد بود به شرط آنکه از طیف رنگی و طرحی وسیعی در قطعات کاشی شکسته برخوردار باشید.
هر تصویر هنری ای اعم از عکاسی، نقاشی و نمونه های مشابه اگر از فاصله نزدیک به آنها نگاه کنیم از قطعات و نقاط رنگی کوچک تشکیل شده اند و از این ویژگی در صنعن چاپ به صورت نقطه ای بسیار استفاده می شود. بنابراین اگر به تصویر اصلی خوب نگاه کنید با کمی جانمایی مناسب قطعات کاشی در روی همان نقاط رنگی فرم و شکل مورد نظر ایجاد می شود.
با کاشی شکسته می توان انواع تابلوها از جمله چهره انسان، و انواع حیوانات، تصاویر هنری و طبیعی و حتی نقاشی های مدرن را نیز با این شیوه ارائه نمود و به زیبایی تابلوهایی را با کاشی و سرامیک ارائه نمود که بسیار باشکوه و زیبا خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *