هنر کاشی شکسته در دیوار آشپزخانه

هنر کاشی شکسته در دیوار آشپزخانه


آیا هنر کاشی شکسته با توجه به تصویر، نیاز به تخصص و آموزش خاصی دارد؟ آیا ما هم می توانیم در دکوراسیون خانه ی مان از هنر کاشی شکسته بهره ببریم؟ آیا کار با کاشی شکسته روی دیوار آشپزخانه می تواند جذاب باشد و نسبت به سایر تکنیک ها مقرون به صرفه است؟
گاهی شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بدون داشتن یک تخصص خاصی و یا آموزش خاصی در کلاس ها و یا کارگاه ها خودتان خالق یک اثر هنری و یا سرودن یک شعر و یا کشیدن نقاشی و یا انجام کاری شوید که از نظر دیگران بسیار جذاب و خارق العاده به نظر می رسد. ولی شما برای انجام این کار هیچ تجربه و یا مهارت خاصی را فرا نگرفته اید و فقط با توجه به ذوق و استعداد و خلاقیتی که به دست آورده اید توانسته اید یک کار هنری و یا یک ماموریت و یا هر چیز جالب دیگر برای مردم را انجام دهید.
هنر کاشی شکسته یکی از همین موارد است که می توانید در خانه ی تان بدون داشتن مهارت و یا آموزش خاصی انجام دهید و یک اثر هنری خلق کنید. خیلی جالب است که بدانید حتما نباید در رابطه ی کار با کاشی شکسته متخصص باشید و این کار هنری بیشتر به ذوق و شوق و سلیقه ی فردی وابسته است تا تخصص و دیدن دوره های آموزشی در کارگاه. البته که هر کاری و هر هنری نیاز به تجربه و آموزش دارد ولی هر کسی می تواند در سایت خانه ی هنر ایران با مطالعه ی مطالب مربوط به کاشی شکسته این هنر را فرا بگیرد.
بر خلاف کاشی کاری، موزاییک کاری و سرامیک کاری و یا نمای سنگ، تکنیک کاشی شکسته نیازی به زیرسازی خاصی ندارد و اگر بخواهید در روی دیوار آشپزخانه ی خودتان از تکنیک کاشی شکسته استفاده کنید، به سادگی و با هزینه ی بسیار کمتر، می توانید خودتان به خوبی انجام بدهید.
همان طور که گفته شد، هنر کاشی شکسته به روی دیوار آشپزخانه نیاز به زیرسازی خاصی ندارد و همینکه سطح دیوار آشپزخانه مسطح و صاف باشد و تو رفتگی و برآمدگی نداشته باشد، کافی است.
تکنیک کاشی شکسته بسیار آسان است و حتی خانم های خانه دار هم می توانند به خوبی از عهده ی این کار بر بیایند و از این هنر در قسمت های مختلف چیدمان و دکوراسیون خانه بهره ببرند. یکی از قسمت های خوب برای نمایش این تکنیک می تواند دیوار آشپزخانه، مابین دو کابینت زمینی و هوایی، مطابق تصویر باشد.
شاید کاشی شکسته از مقرون به صرفه ترین هنر ها و تزیینات داخل ساختمان باشد. با توجه به هزینه های بالای مصالح ساختمانی، استفاده از کاشی ها و سرامیک های شکسته که به صورت رایگان هم می توان آنها را دریافت کرد، کاری بسیار هوشمندانه، کم هزینه و جذاب و زیباست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *