از دیر بار تا کنون ایرانیان به هنر علاقه  به سزایی داشتند و در این عرصه هم موفق عمل می کردند؛ یکی از این هنرها سفال گری بوده است.

امروزه افراد زیادی سبب تحول و پیشرفت در این رشته شدند و کالاهایی همچون ظروف، کوزه و انواع تابلو های سفالی که تولید می شود؛ یکی از آنها تابلو دکوراتیو سفالی   می باشد که در حقیقت این نام برای  تابلو های برجسته و نقاشی به کار می رود.

واردکننده بزرگترین تابلو دکوراتیو سفالی

مشخصات انواع تابلو دکوراتیو سفالی

مشخصات انواع تابلو دکوراتیو سفالی تابلو های دکوراتیو ؛نوعی دیگر از تابلو های سفالی است و به سبب خاص بودن آن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

این تابلو ها برجسته هسنتد و در واقع پتینه کاری شدند و برای این که این اتفاق بیفتد باید به کمک کاردک قسمت هایی را کم و یا اضافه کنیم تا تصویر مورد نظر به صورت برجسته تر دیده شود.

انتخاب خاک مناسب امری بسیار مهم در زمینه تولیدات سفال هست و اغلب هنرمندان ترجیح می دهند از خاک رس استفاده کنند و باید برای ایجاد تابلو از چوب مرغوب، رنگ روغن، شیشه، استفاده کنیم؛ این دسته از تابلو ها در راهرو ها و سایر محیط های مورد نظر کاربرد دارد و نسبت به سایر کالاهای سفالی هم از قیمت بیشتری برخوردار است.

در این دسته از تابلو ها نوعی دیگر از تابلو های پرتره را می مبینیم و کمتر تابلو های خطاطی و تاریخی و به چشم می خورند.

انواع تابلو های دکوراتیو به شرح ذیل است:

  • مدرن
  • تابلو برجسته
  • سنتی
  • تابلو دیواری

فروشگاه های تابلو دکوراتیو؛ در سراسر کشور موجود هستند و نیاز شما را رفع می کنند.

شرکت  تابلو دکوراتیو؛ سعی در بر آورده کردن سلایق متنوع شما دارند.

شرکت صادرات تابلو دکوراتیو سفالی

شرکت صادرات تابلو دکوراتیو سفالی مدتی هست که کشور ما به سبب خبره بودن در زمینه تولیدات سفال؛ دست به صادرات تابلو دکوراتیو  زده است و بدیهی است که به کلیه کشور های همسایه و حتی کشور های آسیایی صادرات خود را انجام می دهد.

این صادرات به صورت عمده و تکی رخ می دهد و در حقیقت هدف آن تنها تابلو دکوراتیو نیست و انواع محصولات سفال را صادر می کنند.

بدیهی است که اگر صادرات آن به صورت عمده باشد برای کشور دریافت کننده بسیار به صرفه تر است؛ شرکت صادرات سعی در برآورده کردن سلایق متفاوت شما دارد.

دیگر نیازی نیست به دنبال مکان های فیزیکی تامین کننده تابلوها باشد چرا که می توانید از طریق فضای مجازی اقدام کنید و در وقت و انرژی خودتان هم نهایت صرفه جویی را می کنید.

قیمت سفال به نسبت سایر آثار هنری بسیار مناسب تر است و ضمن این که هنرمندان در به وجود آمدن این آثار نهایت تلاش خود را می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *