کاشی شکسته

کاشی شکسته


کاشی شکسته بعد از این که طرح و مدل آن مشخص شد، به مرحله چسباندن روی دیوار مورد نظر می رسد. دیوار یا محل نصب کاشی شکسته انواع مختلفی دارد. چسباندن به چه صورت انجام می شود؟
کاشی های شکسته مدل های مختلفی دارند و براساس تصویر با تنالیته های رنگی مختلف درست می شوند، محل نصب کاشی شکسته هر سطحی می تواند باشد، با توجه به این که کاشی نوعی پوشاننده ضد آب می باشد، اگر مرحله چسباندن و یا اصطلاحا نصب کاشی به صورت صحیحی صورت گیرد، کاشی شکسته کارایی مورد انتظار را خواهد داشت.
کاشی شکسته دارای قطعاتی مختلف در تعدادی متفاوت می باشد، سایز قطعات کاشی شکسته و همچنین سطحی که قرار است کاشی شکسته روی آن اجرا شود، تعیین کننده نوع چسباننده آن می باشد. اگر سطح زیر کار کاشی شکسته چوب باشد، چسب چوب بهترین گزینه برای نصاب خواهد بود.

کاشی شکسته روی دیوار

کاشی شکسته روی انواع دیوار

دیوار ها انواع مختلفی دارند، دیوار حمام با دیوار آشپزخانه به جهت شرایطی که در این دو محیط وجود دارد، متفاوت می باشد، همچنین این دیوار ها با دیوار اتاق متفاوت خواهند بود. به همین دلیل است که اجرای کاشی شکسته برای هر کدام از آن ها فرق خواهد داشت.
چسباندن کاشی شکسته با موادی صورت می گیرد که این موارد به طور آماده خریداری می شوند، در صورت تهیه دستی که باید موادی با هم ترکیب شوند، کاری سخت نخواهد بود و به راحتی حاصل خواهد شد، آنچه در کاشی کاری شکسته و چسباندن آن حائز اهمیت می باشد، ظرافت و دقت در تمیزی کار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *