تابلوهای سفالی یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای تزیینی هستند این تابلوها چند سالی است که نقشه اساسی در تزیین خانه های ایرانی دارند. این تابلوهای نقش برجسته که هنر دست هنرمندان است می‌تواند تلفیقی از دنیای کهن و دنیای مدرن باشد در واقع این تابلوها را می‌توان پیوندی میانه دنیای مدرن و کهن و سبک‌های مختلف دکوراسیون در فضای داخلی خانه دانست.  به دلیل استقبال بی شماره مردم هنردوست، امروزه در بسیاری از پروژه های ساختمانی از تابلوی برجسته سفال استفاده می‌شود. 

فروشنده اولین تابلوی برجسته سفال

نقوش ماندگار تابلوی برجسته سفال

نقوش ماندگار تابلوی برجسته سفال دوره زمانی زیادی سفال یادآور عشق و علاقه بوده است و همواره هنرمندانی که دست به این هنر می زنند سرشار از عشق و محبت هستند و همواره در تلاش اند تا ظروف سفالی خود را به دیگران هدیه کند. تابلوهای سفالی به چند دسته تقسیم میشوند:

  • تابلوهای سفالی فاقد رنگ
  • تابلوهای سفالی یک تکه
  • تابلوهای سفالی رنگ آمیزی شده
  • تابلوهای سفالی دو تکه

هر نوع از این تابلوها طرفداران خاص خود را دارد، امروزه تعداد زیادی طرفدار این هنر دست ساز زیبا شده‌اند. تابلوهای برجسته سفال در طرح ها و نقش های بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می شوند. خاستاران این هنر با مراجعه به مراکز مربوطه می توانند طرح دلخواه خود را خریداری کنند. اصفهان یکی از استان هایی است که بسیار به این هنر ارزش می دهد، بسیاری از هنرمندان و سفالگران در حال ارائه محصولات زیبا و دست ساز هنری خود در بازارهای کشور و بازارهای جهانی هستند. شما می توانید با مراجعه به این بازارها سفارش منحصر به فرد خود را دریافت کرده و به دکوراسیون داخلی منزلتان رنگ و لعاب هنری ببخشید.

قیمت روز تابلوی برجسته سفال

قیمت روز تابلوی برجسته سفال تابلوهای سفالی معمولاً به دلیل چرخه ساده ای‌ که در ساختشان مورد استفاده قرار می گیرد قیمت پایینی دارند. در صورت استفاده از تابلوهای معمولی قیمت تابلوی برجسته نسبت به قاب های تزیینی دیگر پایین تر می آید، البته در صورت استفاده از قاب های برنجی با چوب های لوکس و گران قیمت رقم نهایی این تابلوها بیشتر می شوند.  تابلوهای برجسته سفال در صورت طبیعی بودن کار و فاقد رنگ به مراتب قیمت پایین تری نسبت به انواع تابلوهای سفالی رنگ آمیزی شده و چند تکه دارند. تابلوهای سفالی برجسته بر اساس کیفیت در ساخت قیمت گذاری می شوند بدیهی است که هر چه تابلو با چوب های گران قیمت و لوکس ساخته شده باشد قیمتی بالاتر دارد. به گفته هنرمندانی که در این عرصه فعالیت می کنند بهترین تابلوی برجسته تابلویی است که با چوب برنجی و چوب های لوکس ساخته می شوند. لیکن شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود این تابلوها را در قیمت های متفاوت و طرح‌های متعدد خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *