کتیبه سفالی خط کوفی از بهترین محصولات ایرانی می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. نرخ کتیبه سفالی با توجه به نوع سنگ مصرفی در تولید آن و نوسانات بازار دارد.‌ هرچقدر که کتیبه جنس بهتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. نرخ‌ روز این محصول امروزه بسیار ارزان و مناسب است. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

نرخ روز کتیبه سفالی خط کوفی در بازار

نحوه ایجاد طرح روی کتیبه سفالی خط کوفی

نحوه ایجاد طرح روی کتیبه سفالی خط کوفی ایجاد طرح روی کتیبه سفالی خط کوفی کار آسانی نیست و می بایست توسط افراد کاردان و با تجربه انجام شود. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه ایجاد طرح روی این نوع کتیبه را برایتان شرح دهیم و شما را با نوع طراحی این محصول بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید. 

تمیز کردن کتیبه و کشیدن طرح

ابتدا می بایست با یک دستمال خیس سطح کتیبه را به طور کامل تمیز کرد، سپس روی کتیبه را با استفاده از مداد سیاه طراحی کرد. در این مرحله می بایست طرح مورد نظر را روی کتیبه بکشید.

در مرحله بعد طرح کشیده شده را با استفاده از قلم حکاکی مخصوص فرو رفته کنید و یا آن را به شکل برجسته حکاکی کنید. در این مرحله می بایست سطح کتیبه را یک‌ بار دیگر نیز تمیز کنید.

رنگ کردن کتیبه 

حالا می بایست طرحی که حکاکی کرده اید را رنگ کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد. در این مرحله رنگ روغنی را به آرامی روی سطح کتیبه بکشید و چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود.

رنگ کردن کتیبه با توجه سلیقه افراد انجام می شود اما معمولا در رنگ کردن این نوع کتیبه از دو رنگ سفید و طلایی استفاده می کنند. پس از اینکه رنگ به طور کامل خشک‌ شد با کمک یک سمباده کوچک سطح کتیبه را سمباده بکشید تا قسمت های اضافه رنگ از‌ کتیبه جداسازی شوند.

مراکز توزیع کتیبه سفالی خط کوفی عمده

مراکز توزیع کتیبه سفالی خط کوفی عمده مراکز تولید کننده کتیبه سفالی خط کوفی معمولا این محصول را به صورت‌ عمده به فروش می رساند. توزیع کتیبه سفالی توسط همین شرکت‌ انجام می شود، این‌ شرکت تمام سعی و تلاش خود را می کند تا‌ کتیبه سفالی را با قیمت مناسب و کیفیت‌ بالا در بازار توزیع کند.

این محصول پس از تولید به فروشندگان بازاری فروخته‌ می شود تا به این طریق در بازار عرضه شود. توزیع این ‌محصول در بازار های خارجی نیز انجام می شود و این محصول خریداران خارجی زیادی نیز دارد. بخش عمده ای از تولیدات این محصول  به کشور های سر تا سر جهان صادرات شده و در بازار این کشور ها توزیع می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *