امروزه، بازار عرضه کتیبه سفالی هخامنشی در همدان، به طرز چشمگیری، رونق گرفته است زیرا روز به روز، افراد بیش تری به زیبایی این محصول پی می برند؛ در نتیجه، به تعداد علاقه مندان آن به مرور، افزوده می شود به طوری که هر ساله، تعداد انبوهی از این محصولات به بازار های خارجی صادر می گردند و از این طریق، سود کلانی به چرخه اقتصادی در داخل کشور، افزوده می گردد.

بازار عرضه کتیبه سفالی هخامنشی در همدان

کتیبه سفالی هخامنشی بزرگ دیواری

کتیبه سفالی هخامنشی بزرگ دیواری ما در این محتوا، قصد داریم که شما دوستان گرامی را با انواع کتیبه سفالی هخامنشی بزرگ دیواری، آشنا سازیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در مورد هنر سفالگری کشور عزیزمان در اختیار بگیرید.

این کتیبه ها با استفاده از سفال، تولید می شوند و به صورت تابلو های بزرگ و در ابعاد متنوع به فروش می رسند.

در واقع، طرح های به کار رفته بر روی این کتیبه ها، کاملا متنوع می باشند و تا حدود بسیار زیادی به سلیقه خود تولید کننده، بستگی دارند اما اصولا به صورت برجسته می باشند تا بیش تر و بهتر در فضا جلوه گری کنند.

مقاومت این کالا ها در برابر رطوبت و حرارت، واقع مثال زدنی است یعنی به هیچ عنوان دچار پوسیدگی، پوسته ریزی و یا ترک برداشتن نمی شوند و سال های سال، ظاهر خود را به همان زیبایی اولیه، حفظ می کنند.

از کتیبه های نام برده شده می توان در بسیاری از اماکن استفاده نمود و ظاهر فاخر و سنتی را به محیط مورد نظر بخشید؛ مثلا، گزینه و انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی برای لابی ساختمان ها و هتل های بزرگ می باشند.

همچنین می توان در هال، پذیرایی، راه پله و یا ورودی پاساژ ها و مراکز فروش از آن ها بهره گرفت و دیزاین فوق العاده خاص و منحصر به فردی را در این فضا ها ایجاد نمود.

خوبی و مزیت کتبیه های هخامنشی این است که به صورت تلفیقی از هنر، تاریخ، مدرنیته و… می باشند به همین علت است که با اکثر سلیقه ها جور در می آیند.

نرخ جدید کتیبه سفالی هخامنشی دیواری

نرخ جدید کتیبه سفالی هخامنشی دیواری نرخ کتیبه سفالی دیواری هخامنشی، مانند تمامی انواع محصولات و تابلو های هنری موجود در بازار، به علل و عوامل گوناگونی بستگی دارد که از این میان، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ابعاد در نظر گرفته شده برای کتیبه
  2. نوع رنگ و میزان به کارگیری آن
  3. کیفیت نهایی محصول
  4. صادراتی بودن
  5. میزان عرضه و تقاضا در جامعه
  6. طرح و مدل
  7. برند

اما در صورتی که می خواهید از آخرین و جدید ترین قیمت های عنوان شده برای این محصولات، آگاهی پیدا کنید؛ با ما تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *