سفال از جمله مواد با ارزشی است که در از دیرباز برای تولید انواع مختلف محصولات صنایع دستی و هنری استفاده میشده است. امروزه نیز در سبک های کلاسیک و حتی مدرن دکوراتیو انواع تابلو سفالی برای زیبا تر کردن محیط استفاده می شوند.

تابلو سفالی طرح ماهی یکی از بهترین و زیبا ترین نمونه ها است‌. برای آشنایی با تولید کننده با کیفیت ترین تابلو سفالی طرح ماهی می توانید با واحد مشاوره تماس بگیرید.

تولید کننده با کیفیت ترین تابلو سفالی طرح ماهی

کیفیت انواع تابلو سفالی طرح ماهی

کیفیت انواع تابلو سفالی طرح ماهی تابلو های سفالی در ابعاد و اندازه ها و شکل های مختلفی مثل سطح های صاف مستطیلی، دایره ای و غیره در کارگاه های سفالگری ساخته و در نهایت در کوره هایی تحت دمای بالای هزار درجه سانتی گراد در مدت زمان مشخص پخته می‌شوند.

تابلو های سفالی خام بستر مناسبی برای هنرمندان صنایع دستی، نقاش ها و نگارگران و مجسمه سازان هستند تا روی آنها طرح های مختلف و چشم نوازی را هنرمندانه اجرا کرده و یک اثر بی نظیر بیافرینند. تابلو های سفالی ممکن است سطح صاف نداشته باشند یا به عبارت دیگر هدف ایجاد نقوش و طرح های برجسته روی آنها باشد. 

لذا در این صورت هنرمندان با ابزار و تکنیک های خاص در این زمینه و با سلسله مراتب مشخصی نقش های برجسته مثل ماهی، بته جقه، گل و انواع طرح های اسلیمی یا مدرن را روی سطح کار می‌کنند‌.طرح ماهی یکی از طرح های بسیار پر طرفدار در تابلو های سفالی است.

طرح ماهی را به صورت نقش برجسته یا طرحی دو بعدی روی سطح سفال ایجاد کرده و سپس آن را رنگ آمیزی می‌کنند این رنگ آمیزی می‌تواند با استفاده از رنگ های آکریلیک و یا لعاب های مخصوص باشد. حتی علاوه بر رنگ آمیزی می‌توان تکنیک های مختلفی را روی تابلو سفالی با طرح ماهی اجرا کرد از جمله این تکنیک ها مینا کاری یا نقطه کوبی است که همه این ها به خلاقیت هنرمندان و یا سلیقه سفارش دهنده این تابلو ها می‌تواند بستگی داشته باشد. 

از پارامتر های کیفی دیگری که این نوع تابلو ها دارند ضد آب و قابل شست و شو بودن آنها است. بعد از اینکه این تابلو ها به ویژه زمانی که زیر لعابی هستند در کوره پخته می‌شوند هیچ گونه تغییر رنگی در آنها ایجاد نخواهد شد. 

شرکت بزرگ تابلو سفالی طرح ماهی

شرکت بزرگ تابلو سفالی طرح ماهی اگر قصد خرید تابلو سفالی طرح ماهی را دارید کارشناسان و مشاوران ما در واحد فروش می‌توانند شما عزیزان را راهنمایی کرده و با یک شرکت تابلو سفالی بزرگ و معتبر آشنا سازند. تابلو های سفالی این شرکت طرح ها و نقش های متنوع و بسیار زیبایی در ابعاد مختلف دارند و شما می توانید تابلو سفالی با طرح ماهی را در بین آنها ببینید. 

شما خریداران محترم می‌توانید از بین تابلو های سفالی ماهی موجود تابلو مورد پسند خود را انتخاب کرده و یا در ابعاد و ترکیب رنگ مورد نظر یا حتی طرح مورد نظر خود سفارش خود را به صورت مستقیم و بی واسطه و با مناسب ترین هزینه ثبت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *