یکی از مهمترین عناصری که نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی خانه ایفا می نمایند تابلوها می باشند. مواد اولیه ای که این تابلوها توسط آن طراحی و تولید می شوند بسیار گوناگون هستند، اما یکی از بهترین و زیباترین نوع آنها تابلو سفال برجسته شیراز است. این محصول که همواره خرید آن با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است، حاصل ذوق و مهارت هنرمندان شیرازی کشورمان می باشد.

خرید کلی تابلو سفال برجسته دکوری در شیراز

5 نکته مهم در انتخاب تابلو سفال برجسته

5 نکته مهم در انتخاب تابلو سفال برجسته این روزها بسیاری از کسانی که حامی هنرهای قدیمی و سنتی هستند، برای طراحی دکوراسیون خود از تابلو سفال دکوری بهره گرفته و توسط آن حس و حال خاصی برای محل کار و یا زندگی خود به وجود می آورند. در واقع می توان گفت چون عنصر اصلی تشکیل دهنده این تابلوها خاک می باشد، بنابراین وجود یک یا چند عدد از آنها در خانه، روح انسان را به طبیعت نزدیک کرده و آرامش خاصی را در وجود او پدید می آورد.
و اما اگر شما نیز قصد خرید انواع تابلو سفال برجسته را دارید، باید به چند نکته مهم در هنگام خرید آن توجه نمایید:

  1. طرح ها و رنگ هایی که بر روی این تابلوها وجود دارد، در ابتدا تنها به صورت سنتی بودند، اما امروزه شاهد حضور و رونق فروش تابلو سفالی مدرن نیز در بازار کشورمان هستیم. بنابراین در هنگام خرید به سایر بخش های دکوراسیون خود دقت نموده و بر مبنای آن اقدام به خرید نوع سنتی و یا مدرن این تابلوها نمایید.
  2. نقوشی که بر روی هر کدام از تابلوهای سفالی وجود دارد، بیانگر یک موضوع و یا احساس خاص است، بنابراین سعی کنید به نقش و نگاری که بر روی آن حکاکی شده است به خوبی دقت نموده و یک نمونه از آن را که به افکار و احساسات شما نزدیک تر است خریداری نمایید.
  3. این تابلوها در ابعاد و اندازه مختلفی تولید می شوند؛ بنابراین سومین نکته مورد توجه، دقت به اندازه آن است. اگر فضای شما کوچک است، می توانید نوع کوچک تر این تابلوها که دارای نقش های ساده ای هستند را خریداری نمایید و یا بالعکس، برای فضاهای بزرگ تابلوهایی با ابعاد بیشتر و نقش های شلوغ تر انتخاب مناسبی به نظر می رسد.
  4. این تابلوها بر مبنای جنس مواد اولیه، نقوشی که روی آن حکاکی شده و همچنین ابعاد و اندازه، با قیمت های مختلفی ارائه می شوند و شما باید نمونه ای از آن را سفارش دهید که از نظر اقتصادی برای شما با صرفه باشد.
  5. به جنس مواد اولیه ای که در آن به کار رفته دقت نموده و سعی کنید مرغوب ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

قیمت عرضه مستقیم تابلو سفال برجسته شیراز

قیمت عرضه مستقیم تابلو سفال برجسته شیراز قیمت تابلو سفال برجسته شیراز که یکی از محبوب ترین نوع تابلوهای دکوری در کشورمان می باشد، با توجه به نقوشی که بر روی آن وجود دارد، جنس مواد اولیه و مدت زمانی که هنرمند صرف تولید آن نموده با همدیگر متفاوت هستند و شما می توانید بر مبنای بودجه ای که قرار است برای این کار اختصاص دهید یک یا چند نمونه از آنها را انتخاب کرده و توسط آن تغییر و تحولات عظیمی در محیط زندگی و کار خود به وجود آورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *