کتیبه های سفالی نقش برجسته از دیرباز تا کنون به دست هنرمندان ایرانی تولید می شوند و همواره مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده اند. تنوع در طرح و مدل این کتیبه ها سبب شده تا افراد زیادی به سمت خرید آن ها گرایش پیدا کنند. این تابلوها بسیار شیک و جذاب بوده و رنگ آن به گونه ای می باشد که با هر ست و دکوراسیونی سازگاری دارد. بازار بزرگ کتیبه سفالی برجسته در کرج محصولات خود را مستقیم ارائه می دهد. 

بازار بزرگ کتیبه سفالی برجسته در کرج

خصوصیات کتیبه سفالی برجسته

خصوصیات کتیبه سفالی برجسته صنایع دستی سفالی و کتیبه های سفالی موجود در بازار از قدیمی ترین صنایع در بازار هستند و همیشه جزء پرفروش ترین ها بوده اند. 

این محصولات دارای انواع مختلفی و در مدل ها و طرح ها و سایز بندی متفاوت تولید شده و روانه بازارهای داخلی می گردد. کتیبه سفالی به دلیل این که از خصوصیات بارزی دارد از این رو از فروش خوبی بر خوردار می باشد. 

از مهم ترین فاکتورهای مهم این محصولات مقاومت و کیفیت آن است، این کتیبه ها در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و حرارت های بالا به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. 

از دیگر خصوصیات این نمونه تنوع در تولید آن بوده که دارای انواع مختلفی می باشد و گوناگونی در آن فراوان است. هم چنین به خاطر رنگ آن در هر دکوراسیونی قابل استفاده بوده و رنگ آن با هر چیدمانی سازگار است. 

کتیبه های سفالی به دلیل این که با درجه حرارت بالایی پخته می شوند به همین دلیل آسیب پذیری بسیار پایینی داشته و از آن ها می توان با خاطری آسوده در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده کرد و تنوع در اشکال و طرح های آن فراوان می باشد. 

بازار کتیبه سفالی به دلیل این گوناگونی همیشه پر رونق بوده و دست خریداران را برای انتخاب باز گذاشته است. 

قیمت جهانی کتیبه سفالی برجسته در بازار

قیمت جهانی کتیبه سفالی برجسته در بازار برای اطلاع از قیمت جهانی کتیبه سفالی برجسته در بازار به نشانی سایت مراجعه کرده و در آن جا نسبت به قیمت دقیق و به روز آن آگاهی کسب کنید. 

قیمت کتیبه سفالی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم ترین دلیل تعیین قیمتش کیفیت آن است و دیگر این که روش خرید در قیمت آن نقش بسزایی دارد، زیرا در خرید عمده و بدون واسطه قیمت هر جنسی به طور چشمگیری کاهش می یابد. 

شما می توانید برای خرید کتیبه های سفالی در مدل های مختلف به نشانی سایت مراجعه کرده و در آن جا از انواع آن مشاهده نمایید و در صورت تمایل جنس انتخابی خود را ثبت کرده و با قیمتی مناسب خریداری کنید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *