تابلوهای سفالی یکی از زیباترین انواع سفال های تزئینی است که چندین سال است جای خود را در دکوراسیون منازل ایرانی تثبیت کرده است.
شاید بتوان تابلو سفالی لاکچری را یک آویز زیبا دانست برای سبک های مختلف دکوراسیون در فضای داخلی خانه ها و ایجاد ارتباط بین دو دنیای مدرن و قدیمی.
پس با ما باشید تا با این تابلو های زیبا آشنا شوید.

فروشگاه جدیدترین تابلو سفالی لاکچری

طراحی زیبای تابلو سفالی لاکچری

طراحی زیبای تابلو سفالی لاکچری سفال ها همیشه یادآور عشق و علاقه بوده اند، بوی خاک رس یادآور یک حقیقت شیرین است و آن این است که تمام سفال ها در انتهای مسیر خود یک فوت کوزه گری دارند.
تابلو های سفالی لاکچری نیز به نوبه ی خود دارای فوت کوزه گری هستند، این دقیقاً به همین دلیل است که اگرچه ساده به نظر می رسند، اما دارای طراحی فوق العاده زیبا هستند و طول عمر بالایی دارند.
چون تابلو های سفالی به همان روش سفال های سنتی ساخته می شوند.
به این صورت که هنرمند خاک رس خیس را با دستان خود  ورزمی دهد  و آن را برای طراحی و حکاکی آماده می کند، سپس طرح و الگوی مورد نظر را بر روی قاب ایجاد کرده و اجازه می دهد تا خشک شود، ود اخر آن را داخل کوره می گزاد.
تابلو های سفالی به دلیل مواد ساده ای که در ساخت آن ها به کار رفته معمولاً تابلو ارزان تر و کم هزینه ای هستند، البته این در صورتی است که قاب استفاده شده برای تابلو معمولی باشد وگران قیمت نباشد.

اما برخی از تابلو های سفالی لاکچری:

  • تابلو های های سفالی بی رنگ، رنگ خاک رس، رنگی است که سرانجام بر روی آن ها نمایان می شود.
  • تابلو های سفالی نقاشی شده که رنگ کردن با ظرافت و زیبایی فوق العاده ای انجام می شود و محصولات بسیار زیبایی را ایجاد می کند.
  • نوع دیگری از تابلو های سفالی که به تازگی وارد بازار شده و به سرعت طرفداران خود را پیدا کرده، آن تابلو هایی است که در چند قطعه طراحی و اجرا می شوند و با عنوان تابلو های سفالیه چند تکه شناخته می شوند.

وارد کننده ارزانترین تابلو سفالی لاکچری

وارد کننده ارزانترین تابلو سفالی لاکچری شما می توانید برای اطلاع از قیمت تابلو های سفالی که توسط شرکت ها و بازرگانی ها وارد کننده تابلو و صادر کنند که فعالیت گسترده در این زمینه در ایران و سایر کشور ها دارند، باخبر شوید.
همچنین می توانید از طریق این مجموعه ها به برترین برند های انواع تابلو سفالی لاکچری دسترسی مستقیم داشته باشید.
قیمت فروش این تابلو های سفالی در مراکز و بازارهای مختلف بسته به سلیقه و نیاز مشتریان متفاوت است.
تابلو های سفالی لاکچری و لوکس تولید شده در نمونه های مدرن آن از طریق سایت های اینترنتی در دسترس است و عرضه این محصولات با ارزان ترین قیمت معمولا در این سایت ها انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *