یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین محصولات دکوراتیو که قابل نصب و استفاده روی دیوار بوده و با توجه به قیمت خرید ارزان و مناسب خود، هزینه زیادی را روی دست افراد نمی گذارد، تابلو است که یکی از محبوب ترین نوع آن، تابلو سفال ماهی می باشد که در تنوعی از مدل ارائه شده است، مانند تابلو سفال ساده و برجسته ماهی که هر یک دارای قیمت های متفاوت و البته ظاهری متمایز می باشند.

قیمت خرید تابلو سفال ماهی

مشخصات بهترین تابلو سفال ماهی

مشخصات بهترین تابلو سفال ماهی همیشه برای دیزاین داخلی خانه نباید به سراغ محصولات گرانقیمت رفت، چه بسا که محصولاتی ساده تر از آن هم وجود دارند که می توانند محیط و دکوراسیون داخلی منزل را به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن بیارایند و نتیجه ای دلخواه را ایجاد نمایند.
برای مثال می توان به یکی از ابزار ساده و ارزان قیمت مانند تابلو سفال اشاره کرد که در عین سادگی اش، بسیار بر دل نشسته و فضا را به محیطی دوست داشتنی مبدل خواهد کرد.

اما گفتیم که یکی از انواع تابلو سفال که دارای طرح فانتزی و پرطرفداری بوده و در بسیاری از خانه های مدرن دیده می شود، تابلو سفال ماهی است که به عنوان بهترین تابلو سفال شناخته شده و دارای چنین مشخصاتی می باشد:

  • این تابلو به فرم ماهی بوده و در انواع سایز و اندازه موجود است که رایج ترین ابعاد آن در بازار، تابلو سفال با ابعاد 19*3*23 سانت می باشد.
  • وزن آن بسیار سبک بوده و بن مایه اصلی یا ترکیبات آن خاک رس مرغوب است.
  • برای نصب در اتاق خواب و حتی پذیرایی، مناسب به نظر رسیده و مدل برجسته آن، تداعی کننده ماهی زنده در ذهن بیننده خواهد بود.
  • دارای اندازه استاندارد و ترکیب رنگ های شاد و دلنشینی بوده و بنابراین در زیباترین کردن فضا، از خیلی از تابلوهای گرانقیمت دیگر، موثرتر عمل خواهد کرد.

مرکز فروش تابلو سفال ماهی

مرکز فروش تابلو سفال ماهی در بزرگترین مرکز فروش تابلو سفال که این مجموعه نیز در راس آنها قرار گرفته، می توانید انواعی از زیباترین و درجه یک ترین تابلوهای سفالی را پیش روی خود ببینید.
تابلوهایی که به دست هنرمندان اصیل همدانی تولید شده و روی آنها به ظرافت کار شده و پرداخت های لازم صورت گرفته است.
با توجه به اینکه تابلو سفال ماهی از متریال طبیعی یعنی خاک رس ساخته شده، با بدن انسان ها نیز سازگاری داشته و از این منظر نیز می توان نگاهی مثبت به آن داشت.

اما در این مجموعه، شما می توانید انواعی از تابلوهای ساده و برجسته ماهی را مشاهده کرده و بسته به سلیقه تان آنها را انتخاب نمایید.
دقت داشته باشید که تابلوهای برجسته، اثری طبیعی تر محسوب شده و با توجه به کیفیت بهتر و همینطور پیچیدگی های بیشتری که در روند تولید آنها وجود دارد، با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *